  • Data: 2022-10-13 20:49:49
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 13 października 2022 o 18:43:55 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    zapotrzebowaniu na nie. Za to wiem że jak ktoś >się urodził to musi umrzeć i widełki
    wieku kiedy to się stanie są w miarę znane i stabilne. Wskaźniki z umieralnością są w
    >przeciwieństwie do cen paliw i masla przewidywalne w stu procentach. Jeśli w Polsce
    ilość starych i bardzo starych ludzi
    wszystkich innych jak umrą zostanie >jakieś mieszkania czy dom.
    > Moje pierwsze mieszkanie kupiłem za 500zl/m2.
    > Remont zrobilem to z 700zl/ m2 wyszło.
    > Póżniej cena m2 rosła.
    > Ty i jastrzab twierdzicie że jak coś rośnie to i spadnie
    > Jastrzębia nie dam rady spytac.
    > Spytam wiec Cibie
    > Dasz radę oszacować kiedy cena m2 mieszkania spadnie do np 1000zl?
    Chcesz konkretny rok, miesiąc, dzień i godzinę. To nie wiem. Może lepiej przyjąć inny
    wskaźnik taki jak w 2007 kiedy metr kwadratowy kosztował tyle ile wynosiła przeciętna
    wypłata. Według tego wskaźnika za przeciętna wypłatę można w Piekarach śląskich kupić
    2 metry kwadratowe mieszkania. Słaby interes z mieszkaniem zrobiłeś. Jak kupowałeś
    uncja złota kosztowała ~500 złotych. Dzisiaj 8500 złotych. Wyobraź sobie sytuację że
    wybucha wojna. Ktoś kto wtedy zainwestował równowartość twojego mieszkania w złote
    monety o małych nominałach ma za co uciec, kupić jedzenie. A tobie rakieta rozwaliła
    mieszkanie i nie masz nic. Że niemożliwe? Popatrz na Ukrainę.