    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Absurd - garaz obudowany blokiem
    Date: Fri, 31 Jul 2015 14:06:17 +0200

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    > KW można dość łatwo namierzyć, tylko trzeba wyłożyć 30zł. Jeśli komuś się
    > chce, to śmiało ;)

    Wiem i dlatego mnie dziwi że żadnemu pismakowi się nie chciało. Za byle
    plotkę płacą 500-1000 a 30zł im szkoda wydać na dojście do faktów. A pewnie
    obyło by siębez płacenia bo mają znajomych zarówno w urzędach jak i w SM czy
    policji więc ktoś by im numer KW sprawdził.

    > Ale przy umowie krótszej, niż 6 miesięcy masz związane ręce.

    > http://kadry.infor.pl/wypowiedzenie/okresy-wypowiedz
    enia/684400,Okresy-wypowiedzenia-umowy-na-czas-okres
    lony.html

    > "Umów zawartych na okres krótszy niż 6 miesięcy nie można wypowiedzieć."

    Masz rację dlatego firmy zatrudniają na 7 miesięcy :-)

    > W tym przypadku to za mało.

    Masz rację.

    > Chyba jedynie dyscyplinarka lub wręcz upadłość
    > pracodawcy.

    Możesz też po prostu zwolnić z obowiązku świadczenia pracy. Musisz
    oczywiście zapłacić za cały okres ale nie blokuje Ci stanowiska i możesz od
    razu zatrudnić kogoś innego.

    Pozdrawiam
    Ergie