  • 1. Data: 2013-12-19 03:34:11
    Temat: Aby lepiej sie zylo.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Wszystkim sie polepszy, ale niektorym lepiej.

    http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,NSA-o-podatku
    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado
    mosc.html?ticaid=111ddc

    Slon

  • 2. Data: 2013-12-19 13:08:07
    Temat: Re: Aby lepiej sie zylo.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-19 03:34, Slon pisze:
    > Wszystkim sie polepszy, ale niektorym lepiej.
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,NSA-o-podatku
    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado
    mosc.html?ticaid=111ddc

    Ja pierdziele, ale jaja. Niedlugo od pierdzenia podatek bedziemy placic.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-12-19 14:53:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.12.2013 13:08, Maniek4 pisze:

    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado
    mosc.html?ticaid=111ddc

    > Ja pierdziele, ale jaja. Niedlugo od pierdzenia podatek bedziemy placic.

    Tak i będzie uzależniony od objetości pomieszczenia w którym se
    pierdniesz, więc nie radze na otwartym terenie...

  • 4. Data: 2013-12-19 15:17:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-19 14:53, Albercik pisze:

    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado
    mosc.html?ticaid=111ddc

    > Tak i będzie uzależniony od objetości pomieszczenia w którym se
    > pierdniesz, więc nie radze na otwartym terenie...

    Mysle, ze nie ma zgody co do sposobu naliczania. Jak wypowiedzial sie
    rzecznik specjalnie powolanego ministerstwa spraw fizjologicznych, nowy
    podatek zwany pierdziochą moze byc naliczany od obietosci podstawowej,
    czyli w momencie wypierdzenia (tu ma byc brane pod uwage cisnienie
    atmosferycznie i cisnienie parcjalne). Algorytm naliczania nie do konca
    opracowany z uwagi na skomplikowanie dziedziny. Nie wiadomo do konca
    jaki wariant zastosowac podczas mierzenia obietosci. Czy dlugosc
    pierdzenia (interwal) mnozyc przez wspolczynniki sredniego otworu
    dupnego, czy tez zastosowac indywidualna miare. Jest tez pomysl
    wprowadzenia specjalnych workow, ktorych cena bedzie uzalezniona od
    obietosci. Tu jednak powstaje problem dopasowania odpowiedniego worka do
    obietosci piardu, poniewaz podatnik w chwili powstania potrzeby nie
    bedzie w stanie oszacowac obietosci zanim nie podda sie czynnosci
    podlegajacej opodatkowaniu, czyli pierdnieciu. Warunkowo bedzie mozna
    przepompowac piarda do worka o mniejszej obietosci, jezeli piard bedzie
    razaco rozny od obietosci dobranego worka. Przepompowanie bedzie moglo
    odbyc sie pod okiem inspektora UKS z ktorego zostanie sporzadzony
    protokol popiardowy. Ministerstwo szacuje, ze ilosc nietrafionych workow
    poczatkowo bedzie znaczna, w zwiazku z czym planuje zatrudnienie 14
    milionow inspektorow. Docelowo ma przypadac po jednym inspektorze na
    dwoch sasiadow.
    Inna propozycja jest naliczanie podatku od kubatury jak pisal
    przedmowca, oraz opodatkowanie od wartosci otoczenia.
    Jest tez pomysl, zeby problem potraktowac podobnie jak ustawa smieciowa,
    czyli nalozyc obowiazek zryczaltowanego placenia za pierdzenie.
    Ministerstwo w dalszej kolejnosci planuje wprowadzenie podatku od
    czynnosci seksualnych. Przy czym seks malzenski po 80 roku zycia bedzie
    calkowicie zwolniony z opodatkowani. To gest w kierunku emerytow. Rzad
    chce w ten sposob wynagrodzic osobom w tym wieku stale rosnace ceny
    lekow i spadajaca emeryture. Trwaja prace nad metodologia naliczania stawek.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-12-19 16:00:05
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,NSA-o-podatku
    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado

    SUPER. To akurat mnie cieszy. Przed podziałem spółdzielni na działki
    wpisali nam do księgi wieczystej służebność przejazdu dla 2 innych
    działek (na których stoją bloki), chociaż mają one bezpośredni dostęp do
    dróg miejskich. W efekcie jeżdżą przez podjazd do garaży, nie można
    wjechać i wyjechać z garażu, żeby jakiś debil nie zaczął trąbić i
    zastawiają wjazdy. Jak zapłacą podatek od dodatkowych 7000m? to sami
    zrezygnują ze służebności :D.

  • 6. Data: 2013-12-19 18:58:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,NSA-o-podatku
    -od-przejazdu-przez-cudza-dzialke,wid,16271104,wiado

    Ale moze ktos podac tresc decyzji sadu, bo mi nie chce ta wspaniala strona
    sie pokazac (druga strona)

  • 7. Data: 2013-12-19 20:33:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-19 18:58, Ghost pisze:

> [...]
    mosc.html?ticaid=111ddc

    > Ale moze ktos podac tresc decyzji sadu, bo mi nie chce ta wspaniala

    Nie przejmuj sie mi tez.
    Swoja droga zastanawiam sie czy ta stawka za sluzebnosc to za jakis
    okres czy jednorazowo?

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2013-12-19 20:38:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-19 15:17, Maniek4 wrote:
> [...]
    > czyli nalozyc obowiazek zryczaltowanego placenia za pierdzenie.
    > Ministerstwo w dalszej kolejnosci planuje wprowadzenie podatku od

    No i tak dokładnie będzie wyglądało spłacanie naszych długów przez nasze
    dzieci. Będą płaciły podatki nowe, bez znaczenia od czego... nawet
    najbardziej absurdalny pomysł na jaki wpadnie władzuchna może zostać
    obrócony w obowiązujące prawo - to taki nasz "demokratyczny" totalitaryzm.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-12-19 20:54:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Nie przejmuj sie mi tez.
    > Swoja droga zastanawiam sie czy ta stawka za sluzebnosc to za jakis okres

    Juz mi sie otwarlo, trzeba uzyc magicznej sekwecji klikniec.

    To sie kupy nie trzyma, bo skoro podatek od darowizny to tylko raz. A wezmy
    sytuacje, ze przez dana dzialke przebiega kilka roznych sluzebnosci i na
    kazdej kilka roznych osob jest korzystajacych - to ile tych podatkow fiskus
    zalapie jednoczesnie od tej samej dzialki?

    Nie ma wskazania na tekst zrodlowy, kto wie, czy ktos tu czegos po drodze
    nie popieprzyl.

  • 10. Data: 2013-12-19 21:05:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-12-19 18:58, Ghost wrote:
    > Ale moze ktos podac tresc decyzji sadu, bo mi nie chce ta wspaniala
    > strona sie pokazac (druga strona)

    Pisemnego uzasadnienia jeszcze nie ma, ale wyrok możesz sobie obejrzeć
    tu http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/63434B2B6A

    Natomiast ustne uzasadnienie przedstawione przez dziennikarza jest
    następujące (cytat z rzeczonej strony):

    "W środę Naczelny Sąd Administracyjny orzekł inaczej - uchylił wyrok
    warszawskiego WSA i przyznał rację izbie skarbowej (sygn. II FSK 2959/11).

    Uzasadniając wyrok, sędzia Andrzej Jagiełło powiedział, że WSA błędnie
    zinterpretował przepisy dotyczące naliczania podatku za korzystanie ze
    służebności. Zdaniem NSA art. 13 ust. 3 ustawy o podatku od spadków i
    darowizn jest jasno sformułowany, a wykładnia zastosowana przez WSA była
    rażąco sprzeczna z jego treścią.

    NSA nie znalazł również powodu, by skierować pytanie w tej sprawie do
    Trybunału Konstytucyjnego. Zdaniem NSA rozpatrywany przez sąd
    jednostkowy przypadek nie przesądza o wątpliwościach natury konstytucyjnej."

    BTW, ciekawe (ale nie aż tak, ażeby chciało mi się sprawdzać), czy są
    jakieś wyłączenia dla służebności przesyłu.

    Jeśli nie ma to coś mi się wydaje, że będzie się działo ...

    Piotrek