  • 1. Data: 2021-12-18 17:06:24
    Temat: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    https://proton-polska.pl/product-pol-498-Agregat-pra
    dotworczy-Proton-3.html

    Ma ktoś agregat 3f?
    Jakieś słabe punkty tego z linka?
    Moc ma dla mnie wystarczającą.

    TG

  • 2. Data: 2021-12-18 17:11:40
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 18 December 2021 at 17:07:16 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > https://proton-polska.pl/product-pol-498-Agregat-pra
> [...]
    ze spamem reklamowym najlepiej się udać
    na grupę dla spamerów

  • 3. Data: 2021-12-18 17:14:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 17:11 a a <m...@g...com> pisze:

    dotworczy-Proton-3.html

    > ze spamem reklamowym najlepiej się udać
    > na grupę dla spamerów

    jaki inny 3f polecasz?

  • 4. Data: 2021-12-20 11:24:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 18 Dec 2021 17:06:24 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:
    > Ma ktoś agregat 3f?
    > Jakieś słabe punkty tego z linka?
    > Moc ma dla mnie wystarczającą.

    Tak z ciekawości, potrzebny do budowy czy na zaspokojenie potrzeb
    podczas awarii zasilania?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2021-12-20 11:53:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 11:24 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Tak z ciekawości, potrzebny do budowy czy na zaspokojenie potrzeb
    > podczas awarii zasilania?

    Na wszelki wypadek.
    Ale ten z tematu już jest niedostępny (do połowy stycznia) w czwartek
    jeszcze było wiele sztuk.
    Szukam innego, szkoda bo wyglądał solidnie.

    TG

  • 6. Data: 2021-12-20 12:41:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Na wszelki wypadek.
    > Ale ten z tematu już  jest niedostępny (do połowy stycznia) w czwartek
    > jeszcze było wiele sztuk.
    > Szukam innego, szkoda bo wyglądał solidnie.
    Potrzebujesz 3 fazy? masz takie obciążenie?

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2021-12-20 13:01:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 12:41 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Potrzebujesz 3 fazy? masz takie obciążenie?

    Nic chcę się pierdzielić z przedłużaczami. Dam ręczny przełącznik sieć -
    agregat i będę miał na agregacie zasilane wszystkie obwody.

    TG

  • 8. Data: 2021-12-20 13:13:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nic chcę się pierdzielić z przedłużaczami. Dam ręczny przełącznik sieć -
    > agregat i będę miał na agregacie zasilane wszystkie obwody.
    Nie chcę cię martwić ale 3F agregaty mają 'swoje za uszami' lepiej dac
    stycznik lub przełącznik zwierający
    fazy i kupić mocniejszy 1F agregat.
    Bo 3F chodzą dobrze przy równym obciążeniu, niesymetria powoduje że się
    wyłączają przy znacznie mniejszym obciążeniu, poczytaj sobie ten temat
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19
    325615#19325615

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2021-12-20 13:36:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ma ktoś agregat 3f?

    Mogę ci polecić 1f (jedyny po długim szukaniu który da mi moc na jednym
    gnieździe a nie , że agregat 2,8kW ale po 1,4kW na gnaizdo:P)
    kupiłem w obi za 850 czy 900

    https://www.obi.pl/agregaty-pradotworcze/graphite-ag
    regat-pradotworczy-2-kw/p/6730105
    Agregat prądotwórczy benzynowy 58G903 o mocy 2000 W firmy Nutool.

    szukałem teraz po sieci i nie mogę znaleźć nigdzie dostępnego

  • 10. Data: 2021-12-20 13:38:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > szukałem teraz po sieci i nie mogę znaleźć nigdzie dostępnego

    tu jest
    http://www.marketnarzedziowy.pl/agregat-pradotworczy
    -generator-2300-w-graphite-58g903-pproduct-546.html