  • Data: 2012-11-29 23:17:08
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy - ile pali?
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    news:50b7bf63$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja wiem, że one wszystkie są mniej lub bardziej chińskie, szukam tych
    > "mniej" chińskich, właśnie takich, z którymi chodzą UPSy, zasilacze
    > komputerowe, pompy i inne "uczulone" urządzenia.

    Moj miał mieć AVR, a ostatnio przestał dawać napięcie. Rozkręcam go tam z
    tyłu i zamiast regularora AVR był tylko kondensator wzbudzenia 15uF, który
    się stopił i wylał w postaci metalicznej masy.
    Prądnica 1 fazowa Fischer. Napięcie wyjściowe reguluje sie obrotami silnika.
    Żeby miało 240V częstotliwość sieci wychodzi około 53Hz, a obroty pewnie
    ponad 3000. Ten kondensator kosztował 5 PLN produkcji Miflexu.
    Jedynie nie lubi tego prądu pralka i cyka elektromagnesem drzwiczek. Reszta
    spokojnie się zachowuje. Już 4 lata i z 600 motogodzin.

    Te wszystkie Gude czy Einhel mimo niemieckich nazw to tylko brandowane oemy.
    Zamówili sobie z takimi napisami te same.