eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła › Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
  • Data: 2011-01-07 21:49:14
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Czarek Daniluk napisał:

    > Masz coś do jakości ?
    > Czy Twój sprzęt komputerowy, jest sprzętem medycznym że potrzebujesz
    > aż takiej jakości zasilania ?

    Ale co on w ogóle chce od jakości zasilania? Im cięższy agregat
    (fizycznie - większy moment bezwładności mas wirujących) tym lepsza
    jakość zasilania. Agregaty inwertorowe wymyślono bo
    dziesięciokilogramowe agregaciki zmieniały częstotliwość po włączeniu
    jednej żarówki. Inwertorowy częstotliwość utrzyma, z napięciem już
    gorzej - zanim silnik poda większą moc to obroty siadają i napięcie za
    inwertorem takoż. Jeszcze akumulator w pracy buforowej by się przydał
    albo - właśnie stosowna masa wirująca żeby obroty do czasu podania
    wyższego momentu przez silnik utrzymać na stosownym poziomie.

    Wole ciężki obcowzbudny klasyczny jak lekki inwertorowy. Tylko
    asynchronicznych nie toleruję - prądnice asynchroniczne powinny pracować
    w dużej, sztywnej sieci.

    --
    Darek