eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła › Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
  • Data: 2011-01-10 08:42:03
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2011 09:35, Jan Werbinski pisze:

    > Moje UPS twierdzą, że nie masz racji.

    Bo to złe UPSy są.

    Albo testowałeś z takim małym, gównianym dwusuwowym generatorkiem w
    okolicach 500W - one są wybitnie niestabilne.

    To po pierwsze.

    Po drugie UPS ma za zadanie dość upierdliwie badać "jakość"
    dostarczanego prądu elektrycznego i z tego powodu bywa nadgorliwy.

    Prosty przykład: mój zasilacz od laptopa jest dostosowany do napięć od
    100 do 240V (a dodając zwykle przyjmowaną tolerancję, przypuszczam że
    bez problemów działałby w zakresie 90-260).

    Teraz pokaż mi dostosowany do europejskiej sieci UPS, który mając na
    wejściu 110V - nawet idealnej sinusoidy - nie przełączy się na zasilanie
    bateryjne...