eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła › Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
  • Data: 2011-01-10 07:53:48
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy na olej opałowy jako źródło ciepła
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2011 10:44, Jan Werbinski pisze:
    > w wiadomości news:4d26def8@news.home.net.pl...

    > Prądnica na korbę też zasili. Chodzi o jakość.

    Tia, o smak. Póki parametry mieszczą się w granicach tolerancji
    zasilacza (a są one dość szerokie - sporo z nich jest dostosowanych do
    pracy w zakresie 100-250V) urządzenie ma w nosie jak bardzo przebieg
    przypomina sinusoidę.

    Przecież wewnętrznie i tak te urządzenia pracują na zupełnie innych
    napięciach.

    [ciach]

    To widać.