  • Data: 2022-10-27 21:40:50
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jest program zalecany w instrukcji do standardowego prania.
    > Chodzi u mnie przy 9/10 prań. Miesiąc temu jak kaczafi powiedział 2zł za
    > kWh, to pomierzyłem wszystko watomierzem i dokładnie taki wynik wyszedł
    > po 1:20h prania pełnej pralki (6kg) w 40C z odwirowaniem 800obr/min.
    >
    > ~50W - powolne mielenie bębnem w lewo i prawo
    > ~2000W - od razu widać kiedy załączyła się grzałka
    > ~400W - na koniec kiedy wirowało z maksymalną ustawioną prędkością

    Czyli masz nową pralkę :) Teraz weź na obserwację starą "Miele" z
    wystawki :D

    > O dziwo zmywarka więcej wzięła - w zalecanym (jako najbardziej
    > oszczędnym) trybie eco 3:15h w 50C, bo 770Wh
    >
    > ~50W - kiedy chodzi pompa
    > ~1800W - kiedy załączyła się grzałka

    No widzisz a Zenuś chce karmić akumulatorem 1kWh 1 piec akumulacyjny
    3kW. Nawet gacie mu nie wyschną po praniu :D

    Generalnie mega brednia z tym co wymyślił. Co innego jak nie ma
    energetyki w domu i trzeba ją dorabiać, wtedy koszty się nie liczą.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>