eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Subject: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <r6uuop$krn$2@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <5e9390c4$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 13 Apr 2020 11:17:21 +0200

    W dniu 2020-04-13 o 08:46, Kris pisze:
    > Zaryzykuję stwierdzenie że Twoje doświadczenie z kotłami Termeta jest znikone
    > Odkąd nasza gmina wprowadziła dopłaty 30% do wymiany śmieciucha na gaz plus
    dodatkowo jeszcze dopłaty z czystego powietrza mnóstwo osób u nas masowo wymienia
    śmieciuchy na gazowe.
    > Gościu który u mnie taką wymianę robił mówił że przez kilkanaście ostatnich
    miesięcy praktycznie 90% jego robót to jednodniowe strzały typu wywala śmieciucha
    wstawia gazowy.
    > Bodajże w listopadzie zadałem tu pytanie czy mój zasobnik będzie działał z kotłem
    gazowym Odpowiedziałeś że nie bardzo bo taktowanie itp
    > Przekazałem tą informację mojemu instalatorowi i zrobił duże oczy.
    > Jak twierdzi nie miał jeszcze sytuacji żeby sprawny poziomy zasobnik który do tej
    pory działał ze śmieciuchem odmawiał współpracy z kotłem gazowym.
    > Ps

    Twój instalator zrobił duże oczy, bo jest niedouczony i o wielu rzeczach
    nie ma najmniejszego pojęcia.

    Cały czas piszesz "będzie działał" i przypisujesz nam twierdzenia, że
    napisaliśmy, że "nie będzie działał". Ani ja ani nikt kto odradza w tym
    wątku stosowanie takiego wymiennika nie napisał, że "nie będzie
    działał". Masz jakąś manię konfabulowania i przypisywania innym swoich
    wymyślonych fantazji, a następnie prowadzenie krucjaty wobec tych
    wymyślonych przez siebie mitów. Cała rzecz się rozchodzi nie o "czy
    będzie działał" lecz "jak będzie działał".

    Jeszcze raz powtarzam, abyś w końcu zrozumiał co piszę:

    Kocioł gazowy będzie działał z takim poziomym zasobnikiem wężownicowym,
    ale będzie działał nieefektywnie. Po pierwsze będzie nagrzewał zasobnik
    relatywnie długo i drożej, bo z powodu taktowania będzie zużywał więcej
    gazu niż potrzeba. Ile? Tego nikt nie powie, bo to zależy od kotła, ale
    z wszystkimi kotłami są te problemy. Jeżeli jest starego typu instalacja
    lub też ludzie mają podłogówki to mniej jest uciążliwy ten problem. Ale
    w przypadku nowych instalacji grzejnikowych, gdzie instalację wykonano
    cienkimi rurkami jest to bardzo uciążliwe.

    Póki co wydaje Ci się, że jest super, bo nie było zimy. Przyjdą mrozy i
    zaczniesz zauważać, że kocioł dłużej grzeje zasobnik CWU, a w domu robi
    się w tym czasie zimno.

    > Ilu klientów naciągnąłeś na niepotrzebne koszty związane z wymianą sprawnego
    zasobnika poziomego na taki który działa z kotłami acv?

    Przestań ze swoimi chamskimi zaczepkami.

    Tym bardziej, że samemu zrobiłeś "interes życia" i dałeś się wyruchać
    jakiemuś niedouczonemu paprokowi, który sobie zaplanował, że 2 razy Cię
    skroi za montaż kotłowni. Najpierw powiesił kocioł i podłączył go do
    starego bojlera. Później przyjdzie wymienić bojler i przerobić układ.

    Bojler masz kilkunastoletni. Tylko patrzeć jak zacznie lać. Aby
    podłączyć nowy, normalny zasobnik, taki jaki powinien być i który nie
    będzie sprawiał problemów to trzeba będzie nieco poprzerabiać kotłownię.
    Chyba nie sądzisz, że ten paprok przyjdzie Ci to zrobić za friko?