  • Data: 2015-03-21 12:57:17
    Temat: Re: Automatyka w domu na sterowniku Beckhoff
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 marca 2015 23:38:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ciagać tyle drutu? bez sensu

    Skretka po 100 pln / 305m. Nie wiem ile mi poszlo - dwie rolki? Koszt naprawde
    niewielki :) Troche wiecej kosztowaly juz oddzielne przewody do kazdego
    punktu oswietleniowego ale jak pamietam to placilem chyba 80gr-1pln za ydyp
    3x1,5 wiec nie wyszlo to tez tak tragicznie duzo :-) Jak pamietam za wszystkie
    przewody w calym domu w hurtowni zaplacilem 1,5k pln razem z ~20 metrowym
    przewodem 5 x 10mm (chyba ;)

    Druty ciaglem z ojcem - jedna z najprostszych robot na calej budowie - wiercisz
    dziurki co 30-50cm i lapiesz przewod spinkami. Pikus. W zadne bruzdy sie nie
    bawilem - pierwsza obrzutka cementowa przed tynkami juz wszystko przykryla :)
    W tydzien sie wyrobilismy z kablami pracujac tylko popoludniami.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.