  • Data: 2015-10-10 16:05:17
    Temat: Re: Baba naprawia - sciana
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 października 2015 09:03:06 UTC+2 użytkownik
    k...@g...com napisał:
> [...]
    BHCkcHlEygkv2yGi342bjoky

    > Przepraszam. Teraz mam nadzieję będzie lepiej:
    >
    > https://photos.google.com/share/AF1QipPYOFpkw3Lil9uN
    N3mrUBFHZAXVpPev2Z46hF-oLRlwJUIwXeorBI99Cfu5HWzHuA?k
    ey=bDc4cGxpX0dweTd0V1ZBeWlGTkFMeEZ5WHhCdFNn

    > Majka

    Na takie rzeczy przed malowaniem ja używam masy szpachlowej.
    http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/110750/11072
    0.jpg
    Są dostępne już w małych kilogramowych opakowaniach. Po otwarciu od razu gotowe do
    użycia, nawet się obejdzie bez mieszania.
    Nakładasz szpachelką i od razu ściągasz nadmiar. Jak wyschnie całkowicie, drugą
    warstwę i ściągasz nadmiar. Po wyschnięciu siatka 120 albo 150 i ładnie gładzisz. Na
    końcu całość gruntujesz gruntem do ścian, ja rozcieńczam z wodą 1:1.
    Zamiast nakładać szpachelką kilka razy, można raz a dużo, ale bywa że i tak po
    wyczyszczeniu się okaże że gdzieś jeszcze brakuje.

    Tylko nie kupuj "Śmiga" bo to badziew. Gęste kluchowate i szybko przysycha podczas
    nakładania.