    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bambus na podłogówkę - jaki klej?
    Date: Wed, 06 Nov 2013 08:56:22 +0100

    Marek napisał(a):

    > Zarowno w Castoramie, jak i w Liroyu, spotkasz "specjalistow od wszystkiego",
    > czyli od niczego.

    Ależ! Doskonale zdaję sobie z tego sprawę - stąd moja tutaj próba
    weryfikacji uzyskanych "tam" informacji :)
    Ale w tym konkretnym przypadku muszę przyznać, ze w obu miejscach
    poproszeni o poradę pracownicy stoisk z okładzinami podłogowymi wykazali
    się zainteresowaniem i znajomością tematu.
    Bez ciągnięcia z język sami podali informację, że moje deski są już
    obustronnie lakierowane, a to powoduje, że klejenie wymaga konkretnego
    rodzaju kleju.
    Mało tego - pan z ciastoramy wykazał się wiedzą pochodzącą od
    przedstawiciela _technicznego_ proponowanego kleju.
    Zasadniczo z ich informacji jestem zadowolony - może dlatego, że
    ciągnąłem za język osoby stojące przy danym stoisku, a nie branych z
    łapanki "wolnych elektronów"? :) (Takie zjawisko występuje w Nomi na
    mojej wsi - tam właśnie w większości są "specjaliści od wszystkiego".)
    --
    zbigi i stopka zastępcza