  • Data: 2017-06-25 21:45:47
    Temat: Re: Basen betonowy + fundament pod przeszklenie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś budował taki i może polecić? A może ktoś uważa że betonowy basen ma
    > wady których nie widzę i powinienem zdecydować sie jednak na kartonowy?

    seniorzy mojego rodu ( już nie żyją więc nie wieszać psów proszę)
    zbudowali basen. zbroili go czym mogli, wiec zbrojeniem były jakieś
    konstrukcje podobne do skrzydła bramy (drzwi do ogrodzenia) a nie siatka
    z drutu. robili to jakimś super sprowadzanym betonem - ostra jazda. mimo
    to, basen pękał po napełnieniu wodą. po spuszczeniu wody szczelina była
    ledwo widoczna. po ponownym napełnieniu w szczeline wchodziła (prawie)
    zapałka.
    Tak więc... nie lekceważ mocy :)
    albo zrób beton plus zbrojenie, albo beton i natrysk. z perspektywy
    czasu, ja na tą konstrukcje dałbym siatkę i żywicę. ale wtedy miałem
    parę lat i jedyna żywica jaką widziałem to był epidian 5 w małych
    szklanych buteleczkach.....

    ToMasz