  • Data: 2017-06-26 13:53:18
    Temat: Re: Basen betonowy + fundament pod przeszklenie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2017 o 10:48, ToMasz pisze:

    > Taaaaa! w tym moim po tygodniu już pływały takie żywe kajaki
    > (żółtobrzeżki?). nie było wiadmo czy przypełzają, czy przyfruwają.....
    > Po 3 tygodniach (baz filtrów) woda był jak żur. 50cm przejrzystości.
    > ToMasz

    ale na 10m3 to i koszt wody i chemii znikomy...
    ja na 30m3 zużywam chemii za ok. 100zł na sezon (chlorszok na start +
    tabletki co tydzień), do tego załączam pompę 3 razy dziennie na pół godziny.
    Ale wodę leję z kranu, a ona dość czysta jest.
    Problem miałem raz jak pomyliłem dawkowanie (zamiast dwie tabletki na
    tydzień to dałem jedną na dwa tygodnie) - wtedy już ciężko było wodę
    przywrócić do normalnego stanu (prawie się udało, ale tyle samo by
    kosztowała wymiana wody)

    Łukasz