    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bateria trójdrożna
    Date: Wed, 19 Mar 2014 10:44:28 +0100

    Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości grup

    > Witam
    > Jestem zmuszony aby zakupić baterię trójdrożna do zlewozmywaka w kuchni,
    > dlaczego akurat trójdrożna bo mam doprowadzenia wody ciepłej i zimnej
    > puszczonej przez zmiękczacz oraz wodę surową zimą.

    A do czego potrzebna jest surowa zimna? Kuchniami nigdy się nie zajmowałem,
    więc niewiele widziałem, ale tam gdzie znajomi decydowali się na centralny
    zmiękczacz to wszędzie była doprowadzona tylko miękka woda.

    Natomiast dwukrotnie widziałem odwrotne rozwiązanie - zmiękczacz był przed
    wejściem do zasobnika CWU (aby spirala nie zarastała) i ciepła woda była
    miękka więc do mycia zużywało się mniej detergentu. No i w tych domach do
    czajnika nalewało się ciepłej wody a nie zimnej - trzeba było się
    przyzwyczaić :-)

    Pozdrawiam
    Ergie