  • Data: 2014-03-20 20:43:35
    Temat: Re: Bateria trójdrożna
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lgenrg$hou$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup

    > Ot choćby taka Brita
    > Można też użyć filtru odwróconej osmozy i ponownie mineralizować
    mniejszą
    > ilością "kamienia".

    Maszyna zuzywa duże ilości wody na swoje potrzeby i ciagle
    jest to woda sztuczna. Sztucznie mineralizowana.
    Nie chodzi o sód i wapń czy magnez.
    Chodzi o inne minerały których nawet sladowe ilości
    mają wyrażny wpływ na nasze zdrowie.

    > Po to by była _miękka_. Mam smaczną wodę i piję ją prosto kranu bo
    jest z
    > ujęcia głębinowego. Ale do czajnika bezpośrednio się nie nadaje bo za
    twarda
    > i trzeba by go czyścić co kilka tygodni.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Wymieniacz jonowy kationit wymienia wszystko co leży
    na pawo od sodu w szeregu elektrochemicznym.
    To nie jest jakaś cudowna maszyna. Woda po przejściu
    przez wymieniacz jonowy jest pozbawiona wielu
    mikroelementów. Np, Cu, Zn, Co, itp.
    Kobalt jest składnikiem kluczowym witaminy B12 inaczej
    nazywanej kobalaminą.
    Np. niedobór tego pierwiastka jest niebezpieczny i powoduje
    nieprawidłowości w procesie krwiotwórczym a w efekcie
    niedokrwistość.

    g.