    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bateria trójdrożna
    Date: Thu, 20 Mar 2014 12:20:30 +0100

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup

    > Gdyby to tylko o szklankę herbaty chodziło to i taniej i zdrowiej byłoby
    > pić
    > wodę z butelki.
    > Ta woda dostarcza nieprzerwanie sól do organizmu. Taka woda zasala
    > organizm (każdego dnia, tygodnia i miesiąca, całymi latami).

    Nie każde zmiękczanie dostarcza sól.

    > Nie, mam na myśli każdy zmiękczacz jonowymienny. Wapń nadaje wodzie
    > prócz twardości także i inny smak. Smak musi się zmienić.
    > To, że nie widzisz różnicy, (nie wyczuwasz jej smakiem) to powinna być
    > dla
    > Ciebie raczej wiadomość niedobra.

    Bo? Nie przyszło Ci do głowy że już na wejściu może być dobra woda?

> [...]
    > walorów
    > leczniczych ale jest naprawdę smaczna. Taka okolica. Wiele osób i firm
    > ma swoje ujęcia wody pitnej. Pracowałem kiedyś z osobą która zwykłej
    > naszej kranówki nie mogła się nachwalić i po pracy ta osoba zabierała ze
    > sobą
    > 5litrową bańkę do domu, do wielkiego miasta. Była to woda z firmowego
    > ujęcia głębinowego gdzieś w lesie.
    > Naszej kranówce dorównują jedynie te lepsze wody butelkowe.
    > Siłą rzeczy, na takiej wodzie wychowany podniebienie mam inne.
    > I potwiedzam, że w zasadzie co studnia czy ujęcie to inny smak.

    Oczywiście co ujęcie to inny smak, ale nie każdy zostanie zmieniony przez
    filtr - to zależy od składu chemicznego na wejściu. W szczególności woda
    destylowana może w ogóle nie zmienić smaku :-)

    > Zapytam wprost.
    > Żyjesz z tych urządzeń?
    > Bo wtedy to zrozumiałe, że nie widzisz różnicy.

    ROTFL znowu mi się trafił dyskutant co uważa że jak ktoś ma własne zdanie to
    na pewno bierze za to kasę...

    Zapytam wprost żyjesz ze sprzedaży UPS'ów?
    Dostrzegasz teraz absurd swojego oskarżenia?

    Pozdrawiam
    Ergie