eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBędą duże dotacje do pomp ciepła w nowo budowanych domach. NFOŚiGW wkrótce ogłosi nabór w programie ,,Moje Ciepło" › Re: Będą duże dotacje do pomp ciepła w nowo budowanych domach. NFOŚiGW wkrótce ogłosi nabór w programie ,,Moje Ciepło"
  • Data: 2022-04-19 00:05:22
    Temat: Re: Będą duże dotacje do pomp ciepła w nowo budowanych domach. NFOŚiGW wkrótce ogłosi nabór w programie ,,Moje Ciepło"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 18 kwietnia 2022 o 22:48:24 UTC+2 Adam Sz. napisał(a):
    > No cze.
    roku) dla wniosków składanych w 2022 r. oraz 55 kWh dla wniosków składanych w
    kolejnych latach funkcjonowania programu ,,Moje Ciepło".

    > Wiesz czym jest EP? Przy COP pompy ciepła na poziomie 4 realne koszty wyniosą
    odpowiednio 3150kWh / 2750kWh, co przy cenie 1PLN / kWh (ja mam średnią 0,42 pln
    swoją drogą - 75% w taniej taryfie) daje odpowiednio koszty: 3150 pln i 2750 pln. Co
    i tak jest z grubsza zawyżone, mi dom wybudowany w ~2010 zjada ok 2,5k pln za
    ogrzewanie, wentylację i podgrzewanie ciepłej wody. Tzn. zjadał bo od 3 lat odkąt mam
    fotowoltaikę na dachu to ogrzewanie kosztuje mnie 0 pln ;)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Bo ty dziecko szczęścia jesteś. Nawet jak by cię na czymś złapali to po śledztwie by
    puścili i na sprawę byś w domu czekał. Gdzie byłeś jak cię nie było?