    From: "gdaMa" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Będzie kanalizacja!
    Date: Thu, 28 Jan 2010 12:45:18 +0100

    *quent*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

    > No i gratuluję doczekania się w końcu na kanalizę! :-)

    Taaaaaa...
    U nas dokończenie kanalizacji było w planach na 2007 r. (ulica skanalizowana
    była do końca zabudowań, potem czekali aż się następni pobudują by dokończyć
    ten niecały kilometr). Przynajmniej takie warunki dostaliśmy w 2005 r. przy
    rozpoczęciu budowy.
    W 2006 nastąpiła era komitetu i wpłata udziału. Dostaliśmy pozwolenie na
    tymczasowe szambo aby móc się wprowadzić.
    Potem była dłuuuuuuuuuuuuuga cisza.
    Na wiosnę 2009 r. przyszedł projektant, naniosł pobożne życzenia co do
    miejsca przyłączenia.
    W połowie czerwca rozpoczeli prace, które w planach miały się ukończyć pod
    koniec lipca. Utkneli na 2 tygodnie tuż przed naszą działką (kurzawkę
    trafili).
    Prace układania rur, studzienek i przyłączy do studzienek na działkach
    zakończyli w połowie września, zasypali dziury w asfalcie jakimś świństwem i
    poszli w świat (okien nie myłam od czerwca do października, bo nie było
    sensu...)
    Na kilka dni przed Wszystkimi Świętymi położyli łaty z asfaltu.
    Jakieś braki w dokumentacji czy inny czort i dalej nie mogę się podłączyć do
    rury a mam do pokonania odcinek ok 3 m...

    Szlak człowieka trafia, bo niby już jest a nadal ni ma...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*