    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Będzie kanalizacja!
    Date: Thu, 28 Jan 2010 18:43:08 +0100

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bc953f70-6ff9-4960-a446-54437c1dea27@k35g2000yq
    b.googlegroups.com...

    >niechce cie martwic ale koszt kanalizy to tyle ile m3 wody.
    >Odrazu wystap o zalozenie osobnego licznika na wode do podlewania.

    Tak tak. To wiem. U nas to nawet więcej niż cena wody.
    Dodatkowy licznik oczywstością ale tez szambo przerobię na zbiornik ne
    deszczówkę.
    Podlewając trawnik w letnie susze zużycie wody bywało dwukrotnie wyższe niż
    w zimie :)
    Taki zbiornik to będzie naprawdę niezła sprawa. Jest to trzykomorowe
    betonowe szambo łącznie 7tys litrów.
    Dwie komory napewno na wodę a w trzeciej być może zrobię biogazownie.
    U mnie trawy jest troszkę a i od sąsiadów chętnie przyjmę. OD wiosny do
    jesieni zrobi się kiszonkę a z kiszonki w zimie biogaz. Agregat prądotwórczy
    i jazda. Będzie jasno i ciepło zarazem.

    Marek