  • 51. Data: 2020-01-06 13:51:54
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t-1 napisało:

    > A tu się mylisz.

    Jendnak nie.

    > Należy tylko wpisać stan licznika przy nalewaniu. Odpowiednie normy
    > zużycia paliwa istnieją.
    > A odpowiednie przepisy o kontroli stanu licznika i jego cofaniu zostały
    > już wprowadzone.

    Jaki związek ma jedno z drugim?

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2020-01-06 15:53:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Jendnak nie.

    > Jaki związek ma jedno z drugim?

    Rozkładu jazdy autobusów też nie rozumiesz?

  • 53. Data: 2020-01-06 17:08:20
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Wita!
    > Musisz brać do fermentacji glukozę (fruktozę), a nie cukier i destylować 2-3 razy.

    Ja przepraszam- zdecyduj się - glukoza czy fruktoza?
    Z tego, co pamiętam to oba cukry wchodzą w skład sacharozy, a ich rozkład jest dość
    prosty-może powstawać pod wpływem słabego kwasu. A w moszczu zarówno dodajesz kwas
    cytrynowy żeby nie właziły tam niepotrzebna bakterie, a przy fermentacji powstaje
    kwas węglowy. A inna sprawa, że drożdże dają sobie radę z oboma.
    A może o czymś nie wiem?

  • 54. Data: 2020-01-06 17:31:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t-1 napisało:

    > Rozkładu jazdy autobusów też nie rozumiesz?

    Nie. Traktuję wyłącznie w kategoriach opisu faktów.

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2020-01-06 18:16:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Nie.

    Auto da fé. Suwerena.

  • 56. Data: 2020-01-06 19:14:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nie. Traktuję wyłącznie w kategoriach opisu faktów.

    No właśnie.
    Rozkład jazdy to tylko prognoza.
    Fakty to zapis czarnej skrzynki w autobusie.

  • 57. Data: 2020-01-06 19:34:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t-1 napisało:

    > No właśnie.
    > Rozkład jazdy to tylko prognoza.
    > Fakty to zapis czarnej skrzynki w autobusie.

    Codziennie jeżdżę autobusem.

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2020-01-06 23:28:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raczej obietnica.

    -----

  • 59. Data: 2020-01-07 01:48:14
    Od: Marek <m...@g...com>

    Było pytanie o spirytus, a nie o whisky, nie o rum, nie o śliwowicę.

  • 60. Data: 2020-01-08 00:02:36
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Było pytanie o spirytus,
    Jeżeli o spirytus, to spoko sprawa.
    Ale spirytus to ja sobie w sklepie kupię.A bimber musi mieć fuzlowy smak, bo inaczej
    znajomi powiedzą: co ty , w sklepie kupiłeś?
    Pozdro. abomito