  • 41. Data: 2019-12-23 21:26:00
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 21:20:57 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ale zadam nieśmiało takie pytanie...czy Ty jesteś alkoholikiem?
    > Jak jest okazja to wolę napić się markowej whisky i mam dosyć na kolejne
    > miesiące.
    > Nie wyobrażam sobie powodu produkcji takiej liczby alkoholu. Czy teść
    > wie, że pijesz?

    To było w temacie produkcji paliwa do samochodu, jakbyś czytał ze zrozumieniem
    to dla otoczenia byłoby to z dużym pożytkiem :]

    L.

  • 42. Data: 2019-12-23 21:34:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > To było w temacie produkcji paliwa do samochodu, jakbyś czytał
    > ze zrozumieniem to dla otoczenia byłoby to z dużym pożytkiem :]

    To znaczy co ja bym z tego miał?

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2020-01-01 16:37:07
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 08:45:28 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    http://www.jessernigg.com/jesshome/brennerei/bonsai/

  • 44. Data: 2020-01-01 16:45:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z czym do ludzi wychodzisz. Wystarczy wpisać na Allegro " kolumna rektyfikacyjna" i
    można kupić za normalne pieniądze kolumnę rektyfikacyjna a nie jakieś wyblyszczonym
    gowno do robienia podlego bimbru.

  • 45. Data: 2020-01-01 19:27:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.01.2020 o 16:37, sk pisze:

    > W dniu piątek, 20 grudnia 2019 08:45:28 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    >
    > http://www.jessernigg.com/jesshome/brennerei/bonsai/

    Grzeszysz przeciwko ósmemu przykazaniu. Lisciasty nie podawał
    tej linki do aparatury bimbrowniczej dla krawców posługujących
    się naparstkami.

    https://zapodaj.net/44bbffc6fdf0c.jpg.html

  • 46. Data: 2020-01-01 19:43:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co ma Schengen do unii celnej??

    -----

  • 47. Data: 2020-01-02 15:33:22
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 16:37, sk pisze:
    > http://www.jessernigg.com/jesshome/brennerei/bonsai/

    Tej wielkości to tylko do apteki;)
    Taki prosty, tylko w skali 10:1 widziałem w Iranie, oni tam na dużą
    skalę destylują wywary z róży, mięty i innych. Dodaje się potem kilka
    kropel do wody - pycha

  • 48. Data: 2020-01-06 10:10:27
    Od: Marek <m...@g...com>

    Możesz osiągnąć 96%, bez zapachów i smakow.
    Zrobisz sobie nalewkę taką, jaką lubisz, bez porównania lepsza od tego słodkiego i
    słabego gówna kupowanego w sklepach.
    Musisz brać do fermentacji glukozę (fruktozę), a nie cukier i destylować 2-3 razy.
    Ważne: 1.destylacja przy zaw. 15-20% alk.
    2.destylacja przy zaw. 60-70% alk.
    Wtedy wypedzasz największą ilość fuzli.

  • 49. Data: 2020-01-06 11:49:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.01.2020 o 10:10, Marek pisze:

    > Musisz brać do fermentacji glukozę (fruktozę), a nie cukier i destylować 2-3 razy.
    > Ważne: 1.destylacja przy zaw. 15-20% alk.
    > 2.destylacja przy zaw. 60-70% alk.
    > Wtedy wypedzasz największą ilość fuzli.

    Whisky dlatego jest whisky, bo ma fuzle, rum dlatego
    jest rumem, bo ma fuzle, koniak dlatego jest koniakiem,
    bo ma fuzle. Fuzle fuzlom nierówne, ale gdyby nie te
    swoiste w każdym przypadku fuzle, to wydestylowany
    pińcet razy produkt byłby tylko rozcieńczonym wodą
    spirytusem etylowym, bez względu na to z czego byłby
    wypędzony.

    A jak już pędzić, to nie z cukru, ale tak jak w Łącku
    i okolicy - ze śliwek. I bez wielkich nakładów na super
    aparaturę, otrzymamy własną 70-procentową śliwowicę
    paschalną, czyli czysty cud-miód eko-bimber. Choć bez
    certyfikatu rabina.

  • 50. Data: 2020-01-06 13:38:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    kon

    > Bo nikt nie ma pomysłu na to,
    > jak sprawdzić, czy paliwo w zbiorniku jest tym, czy nie tym, które zostało
    > opisane w deklaracji i opłacone.

    A tu się mylisz.
    Należy tylko wpisać stan licznika przy nalewaniu. Odpowiednie normy
    zużycia paliwa istnieją.
    A odpowiednie przepisy o kontroli stanu licznika i jego cofaniu zostały
    już wprowadzone.