  • 31. Data: 2019-12-23 10:16:14
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś wymyśli silnik napędzany wodą po kiszonej kapuście -- to taką stawkę
    > będzie musiał płacić. Głupie. Głupi jest też sam pobór akcyzy. Przed wlaniem
    > do baku tej okowity należy nawiedzić właściwy urząd skarbowy, tam wypełnić
    > odpowiedni druczek, w którym wpisuje się ile litrów użyte będzie do "jazdy
    > eksperymentalnej", a następnie uiścić należny podatek. Potem już można
    > pędzić i jeździć (jeździć i pędzić) do woli. Bo nikt nie ma pomysłu na to,
    > jak sprawdzić, czy paliwo w zbiorniku jest tym, czy nie tym, które zostało

    To już lepiej chyba przerobić auto na holzgas. Zgłosić do opodatkowania
    5 litrów paliwa (bo to tylko nafta do rozpalenia pieca), a później już
    można pół świata objechać.
    Tylko drzew już mniej, niż w czasie wojny, gdy takie auta jeździły.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2019-12-23 11:04:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 grudnia 2019 17:24:23 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Tak więc zastanów się, czy warto.

    Jak nie będzie tym handlował to ryzyko wpadki zerowe
    Kurcze ja tez pod paragrafy podlegam bo co roku ze kilkadziesiąt litrów wina robię.
    A coś mi po głowie łazi że jest przepis ze można tylko 25 litrów

  • 33. Data: 2019-12-23 11:08:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W osobówce?

    -----

  • 34. Data: 2019-12-23 11:18:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 11:09:03 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > W osobówce?
    Tak
    A ten pieprzony barwnik co nim opałową barwili to takie "mocne" dziadostwo ze nawet
    jak dolewałeś po kilkadziesiąt litrów zwykłej ropy do zbiornika gdzie opałowa resztka
    była to i tak kolorek trzymało.

  • 35. Data: 2019-12-23 13:12:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.12.2019 o 11:04, Kris pisze:
    > Kurcze ja tez pod paragrafy podlegam bo co roku ze kilkadziesiąt litrów wina robię.
    > A coś mi po głowie łazi że jest przepis ze można tylko 25 litrów
    Możesz spać spokojnie:
    https://czasopismo.legeartis.org/2018/06/ile-wina-mo
    zna-wyprodukowac-uzytek-wlasny.html

    Natomiast, co do działania prawa oraz prawa i sprawiedliwości w PL, to
    jestem mocno podejrzliwy. Obawiam się, że porównując oczekiwania
    suwerena z praktyką w tym zakresie może wystąpić dysonans poznawczy.
    Jacek

  • 36. Data: 2019-12-23 13:29:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.12.2019 o 16:45, adam pisze:

    > * Koszt nalewki zrobionej własnoręcznie jest porównywalny z ceną "nalewki"
    > kupionej w marketowej.
    > * Uzyskany produkt nie jest absolutem, jak pisze wiele osób. W domowych warunkach
    > nie da się uzyskać jakości z wielopiętrowego rektyfikatora.

    Ale, ale...

    https://zapodaj.net/c8dafc14260d5.jpg.html

  • 37. Data: 2019-12-23 13:40:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

> [...]
    > można pół świata objechać.
    > Tylko drzew już mniej, niż w czasie wojny, gdy takie auta jeździły.

    Drzew jest więcej, ale mniejsza o to. Te drzewa mieszczą się w kategorii
    "inne".

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2019-12-23 13:46:48
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Nawet takich wynalazków jak ajerkoniaki, słone karmele i inne takie babskie
    > napitki? Jak liczyłem z kobitą to wychodziła spora różnica, ale nie upieram
    > się bo się nie znam.

    Zwróć uwagę na cudzysłów w "nalewce" marketowej, Twoja będzie z
    produktów naturalnych.

  • 39. Data: 2019-12-23 18:46:40
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 23.12.2019 o 13:29, collie pisze:

    > Ale, ale...
    >
    > https://zapodaj.net/c8dafc14260d5.jpg.html

    Z tego punktu widzenia to patrząc na Twoje posty jesteś fanatykiem
    religijnym...

  • 40. Data: 2019-12-23 21:20:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.12.2019 00:13, Lisciasty wrote:

    > Bo ja wiem czy duży, tak sobie zacząłem liczyć. 11 litrów przez 7 godzin
    > przy grzałce 2000W nawet jakby grzała na full cały czas to 14kWh. Czyli

    Ale zadam nieśmiało takie pytanie...czy Ty jesteś alkoholikiem?
    Jak jest okazja to wolę napić się markowej whisky i mam dosyć na kolejne
    miesiące.
    Nie wyobrażam sobie powodu produkcji takiej liczby alkoholu. Czy teść
    wie, że pijesz?