  • Data: 2015-08-29 00:12:28
    Temat: Re: Boazeria w domu - zostawic ??
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 16:47:48 UTC+2 użytkownik martun napisał:
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił. Co radzicie?
    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

    Decyzje czy zerwać czy zostawić musisz podjąć sam. Po prostu zobacz czy jest ładna i
    czy ci sie podoba.

    Ja osobiscie boazerie sobie chwalę bo dobrze polakierowana jest trwalsza niż zwykła
    sciana.
    Nie brudzi sie tak mocno jak zwykła farba. A jak sie zbrudzi to można zmyc bez śladu.
    No i robi miły nastrój.
    Choc nie każdy taki wygląd lubi.

    Zamiast boazerii proponuję zwykły tynk mineralny. Standardowy, nie gips.
    Jest on trwały, prosty w wykonaniu i nie robi kłopotów w przyszłosći.

    Ewentualnie płytki w miejscach które są narażone na zabrudzenia.

    Łukasz Sczygiel