  • Data: 2014-03-25 22:37:48
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2014 o 21:41 Budyń <b...@r...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a ilez to ksiazek przeczytales w tym roku?
    > No dobra - daj linke do strony, ktora w sposób najbardziej rzetelny te
    > twoje starozytnosci opisuje.

    Kilka by się uzbierało :-)

    Rzetelnych informacji w Necie w obecnych czasach nie uświadczysz - wszyscy
    robią wszystko aby zarabiać na wejściach. Trzeba się mocno wysilić aby coś
    sensownego wyszukać.

    http://www.youtube.com/watch?v=MYRtlnlAsfE

    Tutaj masz najświeższe - Syberia:
    http://innemedium.pl/wiadomosc/wielkie-megalityczne-
    konstrukcje-zlokalizowano-syberii

    Na blogu tego człowieka masz zebrane zdjęcia z całego Internetu:
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/08/pierwsi-ludz
    ie-na-ziemi-byli-swiatem.html
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/07/tajna-wiedza
    -naukowcow-kto-tai-przed.html
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/06/zapraszam-do
    -innego-wymiaru-poprzedniej.html

    Nie czytałem tego wszystkiego - fantazja go mocno ponosi i wg mnie pisze
    przeważnie pierdoły, ale materiał jaki zgromadził jest zdumiewający.
    Jak zaczniesz klikać w linki, które podaje trafisz na strony do podobnych
    blogów i publikacji.

    Tutaj filmik, w którym jest parę ciekawych faktów:
    http://www.youtube.com/watch?v=kujBFi9cVIA

    TG