  • Data: 2014-03-27 17:04:35
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.xddgmsg4g01fvf@l-089.harvard.local...
    W dniu 27.03.2014 o 08:36 Budyń <b...@r...pl> pisze:

    >Kości się zachowały bo zostały zmineralizowane. Nie wiemy jak zachowałby
    >się beton, czy plastik w podobnych warunkach. Chemikiem nie jestem - ale
    >co do plastiku to on się sam z siebie (bez bezpośredniego wpływu słońca) z
    >czasem degraduje. Możemy to zaobserwować na przestrzeni naszego życia. A
    >ja mówię o skali rzędu 100tys czy miliona lat.

    kosci tak, a beton nie? nie rozsmieszaj mnie. A po plastikach gdyby nawet
    sie zdematerializowaly zostałby odciski w skałach. I po milionie innych
    rzeczy też.

    >Znajdujemy za to masę innych przedmiotów, z którymi nie wiadomo co zrobić.

    linke poprosze

    >Dodatkowo, może się okazać, że 90% terenu ziemi sprzed 1 mln lat jest
    >obecnie pod wodą, część się wypiętrzyła, część pod wpływem subdukcji
    >wróciła do Matki Ziemi i później wyszła na powierzchnię w dziewiczym
    >stanie.

    jesli wiemy ze istnialy dinozaury 65mln lat temu to znaczy ze te fragmenty
    ziemi nie zostały unicestwione i gdzies tam musialy by być starożytne ifony.
    A ni ma...

    b.