  • Data: 2014-03-28 12:56:53
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    uzytkownik wrote:
    > No popatrz, a są pewne przypuszczenia naukowe, a nie jakichś tam
    > opowiadaczy bajek, że jednak kolebką życia na Ziemi nie musiała być
    > Ziemia.

    teoria ze cześć substancji organicznych powstałą w kosmosie i spadła na
    ziemię razem z kometami?

    no i co?

    czy to dowodzi że kosmici ja tam wyprodukowali?

    > Powiem Ci tak. Gdyby cała ludzkość miała takie samo podejście do
    > rzeczy nieznanych i niezrozumiałych jak Ty i każde teorie lub badania
    > naukowe kwitowała "pitu pitu, brednie" to obecnie byś nie korzystał z
    > telefonu, nie jeździł samochodem, nie posługiwał się
    > elektronarzędziami i nie miał byś okazji montować instalacji CO tylko
    > tłukłbyś kamienie w jaskini.

    teraz powiem dobitniej PIERDOLISZ...

    Wlazłeś miedzy obiad i deser i sie zaczołeś opowiadać pierdołki... Prosze
    zanim coś powiesz to spóbuj coś wiedzieć.

    Bo opowieści o cywilizacji któa potrafi zaginać czasoprzestrzeń i budować
    lasery poto aby budowac megality z kamieni są chyab bardziej kretyńskie niż
    opowieści o jezusku...