    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Date: Mon, 7 Apr 2014 10:59:49 +0200
    <lh3vrm$632$1@node2.news.atman.pl> <lh8lke$vck$1@news.task.gda.pl>
    <lh9ke7$ku6$1@node2.news.atman.pl> <lh9l1j$lj0$1@node2.news.atman.pl>
    <lhb6f4$3dr$1@node2.news.atman.pl> <lhb6km$hbt$1@node1.news.atman.pl>
    <lhbctc$9vt$1@node2.news.atman.pl> <lhbf33$r3p$1@node1.news.atman.pl>
    <lhbfce$red$1@node1.news.atman.pl> <lhbla1$1qs$1@node1.news.atman.pl>
    <lhbu5o$sab$1@node2.news.atman.pl> <lhcc5u$qsc$1@node1.news.atman.pl>
    <lhdpdf$7ha$1@node1.news.atman.pl> <lhe85i$nvg$1@node1.news.atman.pl>
    <lhedag$al9$1@node2.news.atman.pl> <lhedt9$u5o$1@node1.news.atman.pl>
    <lhelu5$jp5$1@node2.news.atman.pl> <lhf5n4$6vg$1@node2.news.atman.pl>
    <lhgn2v$dcs$1@node1.news.atman.pl> <lhgqfe$qjq$1@node2.news.atman.pl>
    <lhh052$qp$1@node2.news.atman.pl> <lhhu12$e3$1@node2.news.atman.pl>
    <lhj8i9$2o0$1@node1.news.atman.pl> <lhjau9$5ai$1@node1.news.atman.pl>
    <lhjfrs$ast$1@node1.news.atman.pl> <lhmfbh$cc5$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Owszem.

    Ok, na tym możemy skończyć dyskusję. Najpierw sobie kup słownik języka
    polskiego, a później jakiś podręcznik do logiki (może być nawet podręcznik
    do matematyki dla liceów z czasów przed-gimnazjalnych).

    > Ten ktoś zwyczajnie kłamie, że ma jakiekolwiek argumenty i używa
    > klasycznej zasłony dymnej stosowanej przez fanatyków-ignorantów.

    Jeśli to Ci poprawi humor to sobie to tak tłumacz, ale z faktami ani logiką
    nic wspólnego takie tłumaczenie nie ma.

    > Och? Nawet w utopijnym, który był tylko teoretycznym gdybaniem, nie było
    > niczego co by wykluczało jakąś organizację zajmującą się efektywnym i
    > społecznie sprawiedliwym podziałem dóbr.

    ROTFL. Nie było też niczego co by wykluczało istnienie różowych słoni. Znowu
    Cię logika opuściła. To że X nie wyklucza istnienia Y nie oznacza że X
    zakłada istnienie Y.

    > Mhm. Tak się teraz tłumacz.

    ROTFL to jest jeszcze lepsze od tego dowcipu z tym że jak ktoś nie chce
    tłumaczyć oczywistości to jest fanatykiem.

    Pozdrawiam
    Ergie