  • Data: 2014-04-04 16:24:49
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2014 13:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Stawiam tezę że 6 jest liczbą doskonałą. I odmawiam przedstawienia
    > _Tobie_ argumentów = Jestem fanatykiem (w dodatku religijnym) :-)

    Owszem.

    > Znowu przekroczyłeś granicę absurdu. To że ktoś _Tobie_ nie chce czegoś
    > wyjaśnić to w żaden sposób nie znaczy że nie ma racji. Może po prostu
    > ten ktoś uznał że i tak nie zrozumiesz.

    Ten ktoś zwyczajnie kłamie, że ma jakiekolwiek argumenty i używa
    klasycznej zasłony dymnej stosowanej przez fanatyków-ignorantów.

    > ROTFL. Socjalizm w swej "czystej postaci" w ogóle nie zakłada istnienia
    > urzędów.

    Och? Nawet w utopijnym, który był tylko teoretycznym gdybaniem, nie było
    niczego co by wykluczało jakąś organizację zajmującą się efektywnym i
    społecznie sprawiedliwym podziałem dóbr.

    Mhm. Tak się teraz tłumacz.