  • Data: 2023-09-10 08:09:34
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 września 2023 o 07:50:08 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Musisz streścić, bo nie oglądałem
    Dużo nie straciłeś. Generalnie festiwal obietnic. Aż nie wierzyłem że można się tak
    zidocic za miejsce przy korycie

    > Tak pięknie za oknem, że spędzałem
    > miło czas z rodziną.

    My podobnie. Tylko rodzina plus piesy. A w sumie piesy to u nas jak rodzina;)
    Tylko że my w lesie lub nad morzem lub nad morzem w lesie.
    Pierwszy wysyp " normalnych" grzybów się skończył ale pojawiły się ogromne ilości
    kurek i pierwsze rydze.
    Ps
    Jeśli nie jesteś z tych co to Turcja/Egipt/ Chorwacja to Szklaną Hute nad Bałtykiem
    polecam plus okolice.

    > Natomiast wiem, że Coco wygrała US Open ;)

    Mów do mnie po polskiemu.
    Jeśli o sport chodzi to się nie znam/ nie używam/ nie oglądam.