  • 1. Data: 2023-08-18 00:39:11
    Temat: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na dodatek wstecznie i od początku roku beda liczyli i zwracali nadpłatę. Ciekawe czy
    premia 10% za nie przekroczenie limitu tez będzie. W takiej sytuacji dla milionow
    gospodarstw domowych obnizka by wynosiła ok 15%. Jakieś porazajace kwoty to nie sa
    ale sytuacja miła.

  • 2. Data: 2023-08-18 09:48:41
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    gospodarstw domowych obnizka by wynosiła ok 15%. Jakieś porazajace kwoty to nie sa

    Kapnęli się że suweren klnie jak widzi 1,35 zeta za kWh. Ponoć w BOKach
    dzieją się sceny :]
    Do wyborów będą udawać że oddają.

  • 3. Data: 2023-08-18 12:18:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 09:48:47 UTC+2 Lisciasty napisał(a):
> [...]
    ale sytuacja miła.
    > Kapnęli się że suweren klnie jak widzi 1,35 zeta za kWh. Ponoć w BOKach
    Byłem w BOKu i zadnych scen nie widziałem. Cos koloryzujesz. Tylko po co? Chyba ze
    jestes z jelopozycji, wtedy ok. Węgiel staniał to i prad moze stanieć. Oczywiście
    obietnica tańszego pradu, bo nie od razu stanieje a dopiero po wyborach ma stanieć,
    ma zwiazek z wyborami.

  • 4. Data: 2023-08-18 17:35:52
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    gospodarstw domowych obnizka by wynosiła ok 15%. Jakieś porazajace kwoty to nie sa

    5% od cenu jedynie za prąd, czyli realnie ok 2,5%. Od max 3000kWh.
    Na waciki (ok 50zł rocznie).
    A miliony pójdą na poprawki do systemów bilingowych.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2023-08-18 18:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 17:35:56 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    > Na waciki (ok 50zł rocznie).
    > A miliony pójdą na poprawki do systemów bilingowych.

    Czy ja napisałem ze oszczędności beda takie ze kazda rodzina do Egiptu pojęcie na
    wakacje? Miło jest ze cos staniało. Oczywiście punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia. Dla większości ludzi w Polsce 3000 kWh jest nie do przerobienia. Pytanie
    czy do nizszej o 5% ceny dolicza 10% za nie przekroczenie limitu. Możesz mieć rację
    ze to będzie 5% i 10% od gołej ceny pradu. Ale możesz nie mieć racji i może to być od
    koncowej ceny na rachunku. Trzecia mozliwosc jest taka ze wybory wygra placforma i
    unieważnia wszystko zeby nie było niczego.

  • 6. Data: 2023-08-18 22:08:09
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Na waciki (ok 50zł rocznie).
    > A miliony pójdą na poprawki do systemów bilingowych.

    Zbaczając z temtu trochę tylko- dzisiaj internety przeglądam i czytam że jełopozycjia
    człeka z agrouni zaprosiła na listy( a pluł na nich okrutnie jeśli czegoś nie
    pomylilem)
    Dodatkowo czytam że u Zenka w Łodzi komuś obiecali jedynkę na liście a ostatecznie na
    listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne
    .
    Takimi ruchami jełopozycjia chce wygrać wybory?

  • 7. Data: 2023-08-18 23:31:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 22:08:12 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    na listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne
    > .
    > Takimi ruchami jełopozycjia chce wygrać wybory?
    Jest jeszcze opcja ze jelopozycja chce przegrać wybory.

  • 8. Data: 2023-08-19 07:29:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.08.2023 17:35, Pete wrote:

    > 5% od cenu jedynie za prąd, czyli realnie ok 2,5%. Od max 3000kWh.
    > Na waciki (ok 50zł rocznie).
    > A miliony pójdą na poprawki do systemów bilingowych.

    Ja czytałem że za "kuluarami" w pisie gadają o wprowadzeniu oddzielnej
    taryfy dla ogrzewających się prądem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2023-08-19 16:08:22
    Od: M M <m...@g...com>

    sobota, 19 sierpnia 2023 o 07:29:34 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Ja czytałem że za "kuluarami" w pisie gadają o wprowadzeniu oddzielnej
    > taryfy dla ogrzewających się prądem.
    Takie taryfy już istnieją, pod nazwą G12 - wystarczy tylko znieść limity, tak jak
    było wcześniej.
    No i zima nie skończy się raczej z końcem grudnia 2023 kiedy kończy się to ich
    "zamrożenie" - a co później?

  • 10. Data: 2023-08-19 16:57:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 sierpnia 2023 o 16:08:24 UTC+2 M M napisał(a):
> [...]
    było wcześniej.
    > No i zima nie skończy się raczej z końcem grudnia 2023 kiedy kończy się to ich
    To później
    https://pieniadze.rp.pl/inwestycje-w-domu/art3897297
    1-fotowoltaika-net-billing-coraz-mniej-oplacalny