  • 1. Data: 2023-08-18 15:09:57
    Temat: do Zenka, burze w Łodzi
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Zenek, ta burza co u Ciebie teraz napierdziela to z wiatrem, gradem?
    Idzie na mnie a mam rozgrzebaną robotę i nie wiem jak to zabezpieczyć.
    O 16 tej ma być u mnie.

    TG

  • 2. Data: 2023-08-18 15:14:40
    Temat: Re: do Zenka, burze w Łodzi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 15:10:00 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Zenek, ta burza co u Ciebie teraz napierdziela to z wiatrem, gradem?
    > Idzie na mnie a mam rozgrzebaną robotę i nie wiem jak to zabezpieczyć.
> [...]
    Pioruny i deszcz. Napierdalało tak ze myslałem ze tak jak na jakims filmie obcy spod
    ziemi beda wychodzili.

  • 3. Data: 2023-08-18 15:18:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 15:14 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Pioruny i deszcz. Napierdalało tak ze myslałem ze tak jak na jakims
    > filmie obcy spod ziemi beda wychodzili.

    No właśnie widzę, że nieźle napierdziela.
    Całą noc miałem burze z południa na północ, dzisiaj dla odmiany z zachodu
    na wchód.
    Dobrze, że mocno nie wieje.
    Dzięki za info.

    TG

  • 4. Data: 2023-08-18 17:57:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 15:18 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > No właśnie widzę, że nieźle napierdziela.
    > Całą noc miałem burze z południa na północ, dzisiaj dla odmiany z
    > zachodu na wchód.
    > Dobrze, że mocno nie wieje.
    > Dzięki za info.

    Ostatecznie ta burza się "wyprztykała" i do mnie nie doszła. Idzie do mnie
    kolejna, ale z odwrotnego kierunku - z południowego wschodu na północny
    zachód.
    Dawno takich rotacji nie widziałem.

    TG

  • 5. Data: 2023-08-18 18:13:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 17:57:06 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > kolejna, ale z odwrotnego kierunku - z południowego wschodu na północny

    Jak ze wschodu to bym spierdalał. Prijechali zajebali ani mrowki nie najdiosz. Patrz
    czy z kozami jako markietankami idą.

  • 6. Data: 2023-08-18 18:35:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 18:13 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak ze wschodu to bym spierdalał. Prijechali zajebali ani mrowki nie
    > najdiosz. Patrz czy z kozami jako markietankami idą.

    :-)

    Ta ze wschodu też traci impet. Zatrzymała się za Radomiem:

    https://www.blitzortung.org/en/live_lightning_maps.p
    hp?map=15.

    Będzie chyba dzisiaj u mnie spokój.

    TG

  • 7. Data: 2023-08-18 19:05:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > :-)
    >
    > Ta ze wschodu też traci impet. Zatrzymała się za Radomiem:

> [...]
    Masz
    https://www.windy.com/pl/-Radar-pogodowy-radar?radar
    ,50.986,19.314,6
    tu sobie sprawdzisz jak i gdzie leje, im bardziej czerwono tym gorzej.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2023-09-25 20:06:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Ostatecznie ta burza się "wyprztykała" i do mnie nie doszła. Idzie
    > do mnie kolejna, ale z odwrotnego kierunku - z południowego
    > wschodu na północny zachód.
    > Dawno takich rotacji nie widziałem.

    Byłem w długi weekend na spływie kajakowym.
    Patrze na radar pogodowy, idzie burza, nie ma bata ze nas ominie bo my
    w epicentrum.
    Czarne chmury na horyzoncie. Start za 5 minut.
    Po pol godzinie troche popadało... Tez bylismy zaskoczeni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 9. Data: 2023-09-25 21:21:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 25 września 2023 o 20:11:14 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    > a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.
    Mow prawdę. Tyle cię nie było co akurat trwa areszt po złapaniu a potem do sprawy
    wypuszczają.