  • 1. Data: 2023-08-16 09:39:48
    Temat: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie jestem ostatnio na bieżąco w temacie więc zapytam tu.
    Potrzebna klima na 2 pokoje. Pokoje obok siebie każdy po ok 25 M2.
    Są to sypialnie więc priorytetem jest ciche działanie jednostek wew.
    Jakiś konkretny.model poleci ktoś

  • 2. Data: 2023-08-16 09:44:54
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/08/2023 09:39, Kris wrote:
    > Jakiś konkretny.model poleci ktoś

    Mam taniego Sinclair i spokojnie można spać, są ledwo słyszalne na
    najniższym biegu. Dodatkowo taki szum na granicy percepcji paradoksalnie
    pomaga w spaniu.

  • 3. Data: 2023-08-16 17:26:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 16 August 2023 at 09:39:50 UTC+2, Kris wrote:
> [...]
    > Potrzebna klima na 2 pokoje. Pokoje obok siebie każdy po ok 25 M2.
    > Są to sypialnie więc priorytetem jest ciche działanie jednostek wew.

    Klima na pomyje to chyba afrykanski wynalazek.

    Każda klima generuje i emituje bardzo szkodliwe dla zdrowia infradźwięki,
    prowadzące do syndromu skrajnego wyczerpania, a dalej do przedwczesnego zgonu.

    W Kalifornii domy z dykty i kartonu, to i tak zycie krótkie czy z klimą czy bez.

    Jedyna bezpieczna jest klima na Peltierach, bo nic nie wibruje i nie brzęczy cały
    dzień i mieszkancy nie choruja na dziwne choroby

  • 4. Data: 2023-08-23 13:03:48
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 17:26, a a pisze:
    > Jedyna bezpieczna jest klima na Peltierach, bo nic nie wibruje i nie brzęczy cały
    dzień i mieszkancy nie choruja na dziwne choroby

    Ale jakoś te płytki trzeba schłodzić i wentyl na radiatorze przyklejony
    przenosi drgania na dom z dykty... i cyk do piachu! ;)

    --
    Robak

  • 5. Data: 2023-08-23 16:34:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 23 August 2023 at 13:03:47 UTC+2, Sir_Robak wrote:
> [...]
    > Ale jakoś te płytki trzeba schłodzić i wentyl na radiatorze przyklejony
    > przenosi drgania na dom z dykty... i cyk do piachu! ;)

    Nie widziałeś a ględzisz jak potrzaskany.

    W Chinach, we wszystkich hotelach są lodówki na Peltierach, bo nie hałasują nocą i
    goście się nie skarżą.
    Jedź i sprawdź.

    Syn znajomego zainstalował pompę ciepła w bliźniaku i sąsiad się skarży na
    infradźwięki groźne dla zdrowia i zycia, emitowane całą dobę , bo infradźwięki to
    ulubiona broń terrorystów, bo nie pozostawia śladu, a prowadzi do Syndromu Skrajnego
    Wyczerpania i przedwczesnego zgonu

  • 6. Data: 2023-08-23 19:06:06
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2023-08-23 o 16:34, a a pisze:
    > Nie widziałeś a ględzisz jak potrzaskany.
    Nie wyczułeś żartu ;)
    Jam nie złośliwy raczej, co najwyżej z dzikim poczuciem humoru ot co ;)
    --
    Robak

  • 7. Data: 2023-09-10 09:40:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Aug 2023 13:03:48 +0200, Sir_Robak

    > Ale jakoś te płytki trzeba schłodzić i wentyl na radiatorze przyklejony
    > przenosi drgania na dom z dykty... i cyk do piachu! ;)

    Daj spokój, przecież te Peltiery mają tak żenującą moc w stosunku do ceny,
    że nikt normalny nie myśli aby tego używać do chłodzenia domów. Tym baranom
    (drób i a) się wydaje że jak jest jakaś technologia to będzie działać
    zawsze i wszędzie, a fakt że nie jest używana powszechnie świadczy o
    spisku.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2023-09-10 09:45:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-10 o 09:40, Myjk pisze:

    > Tym baranom
    > (drób i a) się wydaje że jak jest jakaś technologia to będzie działać
    > zawsze i wszędzie, a fakt że nie jest używana powszechnie świadczy o
    > spisku.

    Zupełnie tak jak Ty widzisz kwestię elektromobilności :-)

  • 9. Data: 2023-09-10 10:00:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 10 września 2023 o 09:40:16 UTC+2 Myjk napisał(a):
    >, a fakt że nie jest używana powszechnie świadczy o
    > spisku.
    O samochodach elektrycznych piszesz?

  • 10. Data: 2023-09-10 11:15:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > (drób i a) się wydaje że jak jest jakaś technologia to będzie działać
    > zawsze i wszędzie, a fakt że nie jest używana powszechnie świadczy o

    Kiedy to osrany chuju na kaczych łapach podniecałem się Peltierami?