  • 1. Data: 2023-08-13 12:17:50
    Temat: Zenek będzie głosował na PiS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Tylko dlatego, żeby dojebać wszystkim z panelami PV :]

    Zemsta będzie słodka :)

    https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202308/16919
    19085_4zqbr4_600.jpg
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2023-08-13 12:56:45
    Temat: Re: Zenek będzie głosował na PiS
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.08.2023 12:17, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Tylko dlatego, żeby dojebać wszystkim z panelami PV :]
    >
    > Zemsta będzie słodka ?
    >
    > https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202308/16919
    19085_4zqbr4_600.jpg

    Jakimiś podatkami się przejmujecie, a tutaj szykuje się rewolucja.

    "Pora zmieniać toaletowe nawyki. Bruksela ma pomysł, czym zastąpić papier"

    "Według elEconomista docelowo produkcja papieru toaletowego może zostać
    całkowicie wstrzymana, a tradycyjny papier "zastąpiony przez wodę i
    mydło". Portal wskazuje, że do mycia miejsc intymnych miałyby służyć
    instalowane w muszlach klozetowych specjalne urządzenia z dozownikami wody."

    :-D

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/papier-toa
    letowy-sie-skonczy-zobacz-czym-ue-chce-go-zastapic/7
    5s7kw0

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2023-08-13 13:45:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ubactc$1psqb$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

> [...]
    > przez wodę i mydło". Portal wskazuje, że do mycia miejsc intymnych
    > miałyby służyć instalowane w muszlach klozetowych specjalne

    nasze szczotki na wiertarkę są milusie.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2023-08-13 13:48:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ubaam8$k2ul$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Tylko dlatego, żeby dojebać wszystkim z panelami PV :]
    >
    > Zemsta będzie słodka :)
    >
    > https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202308/16919
    19085_4zqbr4_600.jpg

    bo ty My załatwiliśmy wam słońce.

    za Tuska było ciągle za chmurami.

  • 5. Data: 2023-08-13 19:53:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > :-D
    >
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/papier-toa
    letowy-sie-skonczy-zobacz-czym-ue-chce-go-zastapic/7

    W sumie niegłupie. Araby od milionów lat tak majo i nie śmierdzo. Sam
    czasem tak robię, jak mam możliwość, zamiast wcierać sobie gówno w pośladki.

    Japonia ma nawet taką dyscyplinę sportową w sensie "Kibel AI" i uznawane
    jest to za luksus i posiadacz w domu supersrocza to gościówa. Tam
    dopiero są fajoskie sralnie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-08-13 20:18:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2023 o 19:53, LordBluzg(R)?? pisze:

    letowy-sie-skonczy-zobacz-czym-ue-chce-go-zastapic/7
    5s7kw0

    > W sumie niegłupie. Araby od milionów lat tak majo i nie śmierdzo.

    Ale prawą ręką tego nie robią....
    A lewej pewnie nie chciałbyś wąchać - pewnie woda nie wystarcza......

  • 7. Data: 2023-08-13 20:45:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 13 sierpnia 2023 o 19:54:05 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Japonia ma nawet taką dyscyplinę sportową w sensie "Kibel AI" i uznawane
    > jest to za luksus i posiadacz w domu supersrocza to gościówa. Tam
    Nareszcie trafiłeś na temat w którym jestes dobry. O gownie.

  • 8. Data: 2023-08-13 20:51:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nareszcie trafiłeś na temat w którym jestes dobry. O gownie.

    No i zaraz się zjawiłeś. Przewidywalne :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-08-14 13:41:29
    Od: M M <m...@g...com>

    Głosować niech sobie głosuje jak chce - ale on może też kandydować...
    Co by było jakby został (p)osłem, a może nawet ministrem klimatu.
    Może te jego negatywne wypowiedzi o PV to już kampania wyborcza?
    A tak przy okazji - ładny słoneczny dzień dzisiaj.

  • 10. Data: 2023-08-14 15:34:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 sierpnia 2023 o 13:41:31 UTC+2 M M napisał(a):
> [...]
    > Może te jego negatywne wypowiedzi o PV to już kampania wyborcza?
    > A tak przy okazji - ładny słoneczny dzień dzisiaj.
    Wychodzi ze jak za bardzo słoneczny to tez źle. Sieci odbieraja połowę tego co jest
    zainstalowane w Polsce w FV w mikroinstalacjach. Dzisiaj na giełdzie przez dwie
    godziny był prad w jednej po 18 groszy a w drugiej po 10 groszy, za kilowatogodzine
    oczywiście. Do tego przesył. Może z 15 groszy za kilowatogodzine a może mniej. Przy
    15 groszach za przesył amortyzacja akumulatorow 4-5 lat przy moim nieduzym zuzyciu
    pradu. Trwałość akumulatorow producent okreslili przy moim sposobie użytkowania na 20
    lat. I ma w nich zostać po tych latach 80% pojemności.