  • 1. Data: 2023-08-11 15:15:09
    Temat: znów to zawracanie doopy i naciąganie niekumatych Zenków na kupowanie niepotrzebnych sprzetów.
    Od: a a <m...@g...com>

    znów to zawracanie doopy i naciąganie niekumatych Zenków na kupowanie niepotrzebnych
    sprzetów.

    Jak się zatkają rury to się dzwoni i przyjeżdża firma, często pojedynczy hydraulik z
    agregatem i przemysłową spiralą, napędzaną silnikiem, do przetykania, udrazniania
    rur na dlugich odcinkach, kilku kondygnacji i dla dużych średnicy, bo chodzi o rury
    kanalizacyjne, a nie wodociągowe.

    \
    Nie traci się ani złotówki ma marketowy chłam, który sie do niczego nie nadaje,.
    a hydraulik przywozi sprzęt ., który kosztuje 2.000 zł i to jest profesjonalne
    rozwiązanie
    i nikt nie będzie go kupował, ani czekal w domu 12 miesięcy na pojedynczą awarię.

    Zatem młoty do roboty i koniec deluzji

    i nie kosztuje wiele, a robota wykonana prawidłowo i zero kontaktu z trującymi
    toksynami ze ścieków.

  • 2. Data: 2023-08-11 15:32:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/08/2023 15:15, a a wrote:
    > z agregatem i przemysłową spiralą, napędzaną silnikiem

    Znajmy tak rurę przetykał, ale coś poszło nie tak i dom zawinęło na
    około spirali. 500k w plecy, ale rura przetkana. Polecam.

  • 3. Data: 2023-08-11 15:50:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 11 August 2023 at 15:33:34 UTC+2, heby wrote:
    > Znajmy tak rurę przetykał, ale coś poszło nie tak i dom zawinęło na
    > około spirali. 500k w plecy, ale rura przetkana. Polecam.

    Dada

    A inny Zenek miał taka biegunkę, że zatkał wszystkie rury kanalizacyjne w 30
    piętrowym hotelu na Manhattanie