  • 11. Data: 2023-08-14 16:13:55
    Temat: Re: Zenek będzie głosował na PiS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Przy 15 groszach za przesył amortyzacja akumulatorow 4-5 lat przy moim nieduzym
    zuzyciu pradu. Trwałość akumulatorow producent okreslili przy moim sposobie
    użytkowania na 20 lat. I ma w nich zostać po tych latach 80% pojemności.

    Fajna brednia. Zróbmy tak. Twoje akumulatorki mają JEDEN cykl na dobę.
    Ich pojemność to 1kW co daje zysk 15gr za dobę.

    15gr x 365 dni to 5475gr czyli 54zł na rok

    Trzeba jednak policzyć rozładowanie do 50% czyli połowę, żeby 20 lat
    przetrwały ale niech stracę, policzę wyładowanie 100%

    20 lat x 54 zł = 1080zł a na akumulatory wydałeś 4tys, już Ci to liczyłem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-08-14 16:27:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 15:34 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Wychodzi ze jak za bardzo słoneczny to tez źle.

    Jak zwykle walisz farmazony, zobacz produkcję PV dzisiaj:

    https://energy.instrat.pl/generation_by_fuel

    w szczycie było 8,4GW z PV, do sieci poszła cała produkcja. Nie było
    żadnych wyłączeń.
    Była jeszcze rezerwa na zejście z mocą na kamiennym i brunatnym.

    TG

  • 13. Data: 2023-08-14 16:43:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 13:41 M M <m...@g...com> pisze:

    > A tak przy okazji - ładny słoneczny dzień dzisiaj.

    Dzisiaj u mnie jest średnio, do teraz raptem 80kWh, 11 sierpnia o tej
    godzinie miałem 130kWh.

    TG

  • 14. Data: 2023-08-14 16:50:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 sierpnia 2023 o 16:27:56 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > żadnych wyłączeń.
    > Była jeszcze rezerwa na zejście z mocą na kamiennym i brunatnym.

    Jak na 13 zainstalowanych przez chwilę było 8 przeciętnie ok 5,5 a teraz 4,6. Dzisiaj
    w godzinach słonecznych nie było eksportu. Mogli zejsc z cieplnych o 2,5 zeby tyle
    samo dało się wbić z fotowoltaiki bo były warunki. Ale nie zeszli tylko przestawali
    brać z fotowoltaiki. Ze u ciebie nie wyłaczali nie znaczy ze wszędzie nie wyłaczali.
    Poza tym jak by Ci na tydzień odłaczyli to się nie przyznasz tylko będziesz pisał ze
    tyle cowstawiłes do sieci to jeszcze nigdy ci sie do tej pory nie udało.

  • 15. Data: 2023-08-14 16:52:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 sierpnia 2023 o 16:14:46 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > przetrwały ale niech stracę, policzę wyładowanie 100%
    >
    > 20 lat x 54 zł = 1080zł a na akumulatory wydałeś 4tys, już Ci to liczyłem :)
    Ty głupi się urodziłeś czy to nabyte?

  • 16. Data: 2023-08-14 16:57:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 16:50 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > by Ci na tydzień odłaczyli to się nie przyznasz tylko będziesz pisał ze
    > tyle cowstawiłes do sieci to jeszcze nigdy ci sie do tej pory nie udało.

    Nigdzie nie wyłączyli, na PSE nie ma żadnego info, a muszą informować bo
    płacą odszkodowania.
    Daj linka do tych wyłączeń.

    PS. Dzisiaj nie było bezchmurnego nieba. Do maxa z PV dzisiaj jest daleko.
    PS2. Ja nie mam powodu kłamać, piszę jak jest.

    TG

  • 17. Data: 2023-08-14 17:08:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    > by Ci na tydzień odłaczyli to się nie przyznasz tylko będziesz pisał ze
    > tyle cowstawiłes do sieci to jeszcze nigdy ci sie do tej pory nie udało.

    Jeszcze dopiszę bo widzę, że nie jesteś w temacie - na te prawie 14GW w PV
    rekord wypadł 9 lipca i wynosił 9,1 GWh.
    Wtedy nie było żadnych wyłączeń, był komunikat PSE i info o rekordzie.
    Dzisiaj jest za gorąco, nawet jak ktoś miał cały dzień bezchmurne niebo to
    i tak nie miał max'a.

    TG