  • 11. Data: 2023-08-19 17:29:38
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: M M <m...@g...com>

    sobota, 19 sierpnia 2023 o 16:57:25 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > To później
    > https://pieniadze.rp.pl/inwestycje-w-domu/art3897297
    1-fotowoltaika-net-billing-coraz-mniej-oplacalny
    Nie mam zamiaru przechodzić na net-buling. Raczej zamówię drugi licznik na inna osobę
    z rodziny by mieć drugi limit i możliwość zmiany sprzedawcy (niemożliwa przy PV).

  • 12. Data: 2023-08-19 18:01:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 sierpnia 2023 o 17:29:40 UTC+2 M M napisał(a):
> [...]
    osobę z rodziny by mieć drugi limit i możliwość zmiany sprzedawcy (niemożliwa przy
    To nie od ciebie zależy tylko od tzw ustawodawcy.

  • 13. Data: 2023-08-19 18:52:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 23:31:46 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    Ciekawe czy premia 10% za nie przekroczenie limitu tez będzie. W takiej sytuacji dla
    milionow gospodarstw domowych obnizka by wynosiła ok 15%. Jakieś porazajace kwoty to
    nie sa ale sytuacja miła.
    jełopozycjia człeka z agrouni zaprosiła na listy( a pluł na nich okrutnie jeśli
    czegoś nie pomylilem)
    ostatecznie na listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne
    > Jest jeszcze opcja ze jelopozycja chce przegrać wybory.
    Zdziwiony jestem ze zwykłej Polki ksywa " źelek' na listy nie wstawili.
    I tak ja jakoś ostatanio usunęli że swoich przekazów.

  • 14. Data: 2023-08-25 14:21:45
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    ale sytuacja miła.

    > Czy ja napisałem ze oszczędności beda takie ze kazda rodzina do Egiptu pojęcie na
    wakacje? Miło jest ze cos staniało.

    Podobno lokomotywy też staniały.

    Oczywiście punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla większości
    ludzi w Polsce 3000 kWh jest nie do przerobienia.

    Czyli "zaoszczędzą" jeszcze mniej.
    Ale elektorat to doceni. Za 2zł miesięczznie na prądzie zapłaci 2zl
    więcej za bochenek chleba. Ale o tym w TVPiS nie usłyszy.

    Pytanie czy do nizszej o 5% ceny dolicza 10% za nie przekroczenie limitu.

    10% miało być nie za nie przektroczenie limitu, ale za zejście z
    zużyciem o 10% r/r.

    Możesz mieć rację ze to będzie 5% i 10% od gołej ceny pradu. Ale możesz
    nie mieć racji i może to być od koncowej ceny na rachunku.

    Przeczytaj ustawę. Od gołej ceny prądu. I tylko w ramach limitu.

    Trzecia mozliwosc jest taka ze wybory wygra placforma i unieważnia
    wszystko zeby nie było niczego.

    Z utęsknieniem na to czekam :P

    --
    Pete

  • 15. Data: 2023-08-25 14:23:08
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    na listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne
    > Jest jeszcze opcja ze jelopozycja chce przegrać wybory.

    Oho, zaczyta się skowyt pisiorów. :D

    --
    Pete

  • 16. Data: 2023-08-25 17:03:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 14:23:12 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    czegoś nie pomylilem)
    ostatecznie na listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne

    Akurat się ciezko pomyliłeś. Co mnie nie dziwi. W wyborach oprocz tego ze będę
    głosował na jakiegoś kandydata wezmę udział w referendum. W pytaniu czy jestes za
    podniesieniem wieku emerytalnego będę na tak. Jak wygra wybory PiS to bedzie ze do
    dzisiejszego wieku emerytalnego musisz a potem możesz. A jak KO to do 67 musisz a
    potem możesz. A ze w tym roku dostałem emeryturę to mam na to wywalone.

  • 17. Data: 2023-08-25 21:56:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.08.2023 17:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > A ze w tym roku dostałem emeryturę to mam na to wywalone.

    Jak zapytać młodych i w średnim, to też będą za podniesieniem wieku. To
    kto w końcu jest za niższym wiekiem emerytalnym?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2023-08-25 22:50:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 21:56:49 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Jak zapytać młodych i w średnim, to też będą za podniesieniem wieku. To
    > kto w końcu jest za niższym wiekiem emerytalnym?

> [...]
    Powinienes ksiazki SF pisać, taką masz wyobraźnie.

  • 19. Data: 2023-08-25 23:37:20
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    czegoś nie pomylilem)
    ostatecznie na listę wstawili napuchnięta jak po ugryzieniu os blonndyne
    Prawdziwej Półki ksywa "Żelek" nie wstawili na listę.
    I jakby o niej ostatnio zapomnieli, zmarginalizowani "kobietę"
    Myślisz że to błąd, przeoczenie czy celowe działanie?
    Bo pisałeś że z tym co ona robi mnóstwo młodych się utożsamia.

  • 20. Data: 2023-08-26 00:02:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 23:37:22 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Myślisz że to błąd, przeoczenie czy celowe działanie?
    > Bo pisałeś że z tym co ona robi mnóstwo młodych się utożsamia.
    Ty pisałes ze młodzi utożsamiaja się z nia. Jebie ci na dekiel wódka i inne alkohole
    jakie wypijasz, chociaz twierdzisz ze jakbyś tylko chciał.... .