  • 1. Data: 2010-07-10 20:52:55
    Temat: Buderus Logamax U124 - kody błędów
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Ma ktoś może "w głowie" kody błędów od kotła Buderus Logamax U124?
    Google coś się na mnie obraził i nie potrafię odszukać.

    Po włączeniu zasilania (po chwili) pojawia się kod 7C i właśnie o ten
    kod pytam.

    Jak zresetuje bez wyłączania to wprawdzie kocioł się zapala ale
    praktycznie od razu pojawia się kod 6A (brak jonizacji) i kocioł wyłącza
    się.

    Czy ma ktoś pomysł co to może być - obawiam się, że serwisanta uda mi
    się upolować dopiero w poniedziałek.

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-07-11 16:51:52
    Temat: Re: Buderus Logamax U124 - kody błędów
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
> [...]
    > się.
    >
    > Czy ma ktoś pomysł co to może być - obawiam się, że serwisanta uda mi się

    7c mowi o przerwie w zasilaniu ,o ile kojaze to należy wcisnąc reset na 5
    sekund i wtedy wyswietli właściwy kod

  • 3. Data: 2010-07-11 16:55:28
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > się.
    >
    > Czy ma ktoś pomysł co to może być - obawiam się, że serwisanta uda mi się

    a ten piec to chodzil i cos nawalilo czy go podłączyłeś dopiero?

  • 4. Data: 2010-07-11 18:34:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-11 18:55, na102 wrote:
    > Użytkownik "Piotrek"<p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > a ten piec to chodzil i cos nawalilo czy go podłączyłeś dopiero?

    Chodził w sumie 8 lat, 2 lata temu był wymieniany czujnik jonizacji i od
    tego czasu znowu działał bez problemu.

    Z tego co pamiętam, to przed poprzednią usterka poprawnie przechodził
    testy i dopiero zapalenie płomienia wywalało kod 6A czyli brak jonizacji.

    Tak więc obecne zachowanie jest jakby inne i zastanawiałem się czy bez
    udziału serwisanta można coś z tym zrobić. Oczywiście nie myślę o
    jakimkolwiek mocno zaawansowanym grzebaniu w kotle bo nie mam ani wiedzy
    ani uprawnień.

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-07-11 18:41:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-11 18:51, na102 wrote:
    > 7c mowi o przerwie w zasilaniu ,o ile kojaze to należy wcisnąc reset na 5
    > sekund i wtedy wyswietli właściwy kod

    To chyba jednak nie w tym kotle.

    Po pojawieniu się kodu 7C Zarówno krótkie naciśnięcie jak i naciśnięcie
    oraz przytrzymanie reset powoduje restart kotła (pojawia się kod 0).

    Następnie kocioł próbuje się odpalić, ażeby podgrzać wodę w zasobniku i
    wtedy wypada już definitywnie z kodem 6A.

    Ale dzięki za sugestie.

    Piotrek