    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Date: Fri, 5 Aug 2016 16:12:25 +0200
    <e...@g...com>
    <nnvgbo$6mh$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <no0cc6$f2k$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <no0gfl$ja1$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <no1ku5$7pf$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    W dniu 2016-08-05 o 11:35, Adam Sz. pisze:

    > No wlasnie nie wychodzi. Mam na swiezo projekt domu sasiadki - pokazywal nie
    > bede z wiadomych wzgledow ale wychodzi tak:
    >
    > 01.1 PIWNICA 29.7 104.1 0.270
    > 01.2 PIWNICA 19.9 99.3 0.180
    > 01.4 PIWNICA 13.0 42.6 0.280
    > 01.5 PIWNICA 6.4 19.7 0.280
    > 01.6 PIWNICA 22.5 81.1 0.260
    > 1.3 PAR_PANEL 11.5 78.8 0.140
    > 1.3 PAR_PANEL 11.5 85.6 0.130
    > 1.3 PAR_PANEL 10.8 87.1 0.120
    > 1.4 PAR_PANEL 10.4 43.6 0.230
    > 1.7 PAR_PANEL 24.1 106.6 0.220
    > 1.8 PAR_PANEL 12.8 49.7 0.240
    > 1.9 PAR_PANEL 12.2 65.8 0.180
> [...]

    Ja tam widze pod panelami 12,13,14cm, pod plytkami 10cm, w piwnicy
    27,28,26 i to sie mniej wiecej zgadza. Co do reszty sie nie wypowiadam,
    bo nic nie wiemy o pomieszczeniach przy takich roznicach rozstawow. No
    ale nikt instalatora nie zwalnia z myslenia i chocby szacunkowego
    obliczenia zapotrzebowania na cieplo przy pomocy najprostszego
    kalkulatora internegowego. W piwnicy trudno sie pomylic z danymi. To
    samo z pomieszczeniami wewnatrz. No i gdyby to robic na bolka oko w
    standardowych pomieszczeniach co 10 i 15 cm to jak najbardziej bedzie
    dzialac. Oczywiscie, ze zawsze lepiej policzyc. Tego nie neguje, ale
    dramatu nie ma.

    Pozdro.. TK