  • Data: 2009-12-30 11:52:00
    Temat: Re: Budowa masztu reklamowego (30m wysokosci)
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hhfb38$nph$1@news.onet.pl...

    > OOŚ nie musi już od pewnego czasu być przeprowadzana dla nadajników niskich i
    > średnich mocy.

    Ale za to sa inne niedawno wprowadzone. Nie znam szczegółów co do komercyjnych,
    wiem tylko tyle ile mi jest potrzebne jako krótkofalowcowi z licencją na
    nadawanie z mocą do 500W. My mamy przygotowane arkusze gdzie należy wpisywać
    odpowiednie parametry anten ale chcieli nas ubrać w takie same przepisy jak
    komercyjnych gdzie jest to bardziej skomplikowane i nie wiem czy nei wymagane
    było aby oceny dokonywała specjalna firma z koncesjami.

    Marek