  • 1. Data: 2009-12-30 08:10:26
    Temat: Budowa masztu reklamowego (30m wysokosci)
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam. Zamierzam postawic wysoki maszt pod przykrywką masztu reklamowego?

    Wiadomo że trzeba wykonać projekt budowalany.
    Co dalej?? Muszą sasiedzi wyrazić zgodę na tak wysoki maszt??

    Orientuje się ktoś może jak wygląda sprawa wynajęcia takiego masztu pod
    usłyugi telekomunikacjne (np: erze, play, orange, plus pod bts)?? - maszt
    stoi jako reklamowy a bedzie na nim reklama + nadajniki bts sieci gsm.
    Trzeba przed powieszeniem takich anten na istniejącym budynku (maszcie)
    uzgadniac z sasiadami istnienie owych anten?? Czy wystarczy ze sie uzgodni
    już z właścicielem budynku??

    --
    Najtańsze serwery dedykowane
    http://www.polskie-serwery.net

  • 2. Data: 2009-12-30 08:31:37
    Temat: Re: Budowa masztu reklamowego (30m wysokosci)
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powieszeniem takich anten na istniejącym budynku (maszcie) uzgadniac z
    > sasiadami istnienie owych anten?? Czy wystarczy ze sie uzgodni już z

    Sanepidy i wszyscy święci, muszą być wszystkie uzgodnienia włącznie z oceną
    wpływu na środowisko gdy będą jeszcze anteny.

    Marek

  • 3. Data: 2009-12-30 08:32:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam. Zamierzam postawic wysoki maszt pod przykrywką masztu reklamowego?

    Nie wiem, czy zamierzasz.

    > Trzeba przed powieszeniem takich anten na istniejącym budynku (maszcie)
    > uzgadniac z sasiadami istnienie owych anten?? Czy wystarczy ze sie uzgodni
    > już z właścicielem budynku??

    Nie wiem czemu, ale mam wrazenie, ze trolling.

    > Najtańsze serwery dedykowane

    [Ciach reklama]

  • 4. Data: 2009-12-30 10:47:09
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Sanepidy i wszyscy święci, muszą być wszystkie uzgodnienia włącznie z
    > oceną wpływu na środowisko gdy będą jeszcze anteny.

    OOŚ nie musi już od pewnego czasu być przeprowadzana dla nadajników niskich
    i średnich mocy.

    --
    AS

  • 5. Data: 2009-12-30 11:52:00
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OOŚ nie musi już od pewnego czasu być przeprowadzana dla nadajników niskich i
    > średnich mocy.

    Ale za to sa inne niedawno wprowadzone. Nie znam szczegółów co do komercyjnych,
    wiem tylko tyle ile mi jest potrzebne jako krótkofalowcowi z licencją na
    nadawanie z mocą do 500W. My mamy przygotowane arkusze gdzie należy wpisywać
    odpowiednie parametry anten ale chcieli nas ubrać w takie same przepisy jak
    komercyjnych gdzie jest to bardziej skomplikowane i nie wiem czy nei wymagane
    było aby oceny dokonywała specjalna firma z koncesjami.

    Marek

  • 6. Data: 2009-12-30 12:04:33
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > było aby oceny dokonywała specjalna firma z koncesjami.

    A co to są koncesje na OOŚ? Pytam z ciekawości bo prowadzę właśnie taką
    firmę i nikt nigdy koncesji na działalność nie żądał ani nawet nie
    proponował... a moje raporty przechodzą bez większych komplikacji.

    --
    AS

  • 7. Data: 2009-12-30 12:20:29
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > A co to są koncesje na OOŚ? Pytam z ciekawości bo prowadzę właśnie taką firmę
    > i nikt nigdy koncesji na działalność nie żądał ani nawet nie proponował... a
    > moje raporty przechodzą bez większych komplikacji.

    Prowadzisz firmę dokonująca oceny do zgłoszeń instalacji nadawczych do UKE?

    Marek

  • 8. Data: 2009-12-30 12:49:10
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Prowadzisz firmę dokonująca oceny do zgłoszeń instalacji nadawczych do
    > UKE?

    Nie, prowadzę firmę wykonującą Oceny Oddziaływania na Środowisko, bo o
    takich była mowa...

    --
    AS

  • 9. Data: 2009-12-30 13:12:04
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Nie, prowadzę firmę wykonującą Oceny Oddziaływania na Środowisko, bo o takich
    > była mowa...

    Ale ocena oddziaływania na srodowisko jest właśnie do zgłoszenia instalacji
    nadawczej.
    Dla krótkofalowców skończyło się na samodzielnym wypełnianiu zgłoszenia ale była
    taka propozycja aby krótkofalowców wepchac do tego samego wora co komercyjnych i
    ponoć oceny miały być dokonywane przez wyspecjalizowane firmy tak aby nikt nie
    mógł sobioe tego robic sam, więc a z utomatu musiałyby to byc firmy upowaznione
    do takiej działalności.

    Marek

  • 10. Data: 2009-12-30 21:54:05
    Od: Niemand <j...@a...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hhf1ta$to4$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem, czy zamierzasz.

    > Nie wiem czemu, ale mam wrazenie, ze trolling.

    > [Ciach reklama]
    sam maszt reklamowy robisz na podstawie decyzji o wz, jezeli chcesz to
    pozenic z antenami nadawczymi, to mozna sprobowac wykonac na podstawie
    decyzji o usteleniu lokalizacji celu publicznego zas funkcje reklamowa
    doczepic do zasadniczej. nastepnie powinienes uzgodnic z organem ds
    ochrony srodowiska (w wojewodztwie)zapomnialem jak sie to obecnie nazywa
    bo od listop. ubieglego roku odebrano to uzgodnienie wojewodzie; czy
    dana inwestycja (onteny nadawczo -odbiorcze wymagaja przeprowadzenia
    postepowania srodowiskowego) poza tym jako strony w postepowaniu admin
    urzednik ustali wlascicieli tych dzialek , gdzie oddzialywanie
    przekroczy ustalone natezenie, tutaj p adam sito i jego kompanioni w
    opracowaniach dot zasiegu i mocy oddzialywan maja pole do popisu jezeli
    obok sa tereny zamieszkale. taktycznie najlepiej umiescic taki maszt
    wewnatrz dzialki budowlanej o duzym areale i w znosnej odleglosci od
    zabudowan, obszar objety wnioskiem rowniez okreslic mniejszy niz granice
    dzialki