  • 1. Data: 2009-12-30 11:08:13
    Temat: Moje boje z elektrownia
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Po 3 latach zwodzenia mnie i sasiadow na wszelkie mozliwe sposoby
    elektrownia zdecydowala sie dac mi licznik i podlaczyc dzialke.

    Dzis podpisalem jakies papierki, jutro (31 grudnia) ma sie zjawic pan
    majster
    w bereciku z antenka i zalozyc licznik. Pojade zrobic historyczne zdjecia.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2009-12-30 21:44:26
    Temat: Re: Moje boje z elektrownia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pluton wrote:
> [...]
    > majster
    > w bereciku z antenka i zalozyc licznik. Pojade zrobic historyczne

    to sukces że udało ci sie podpiąć bezpośrednio do elektrowni. Pewnie masz
    tam z kilkaset MW mocy zapotrzebowanej to i sie pewnie linie 400kV opłacało
    do ciebie popchnąć.

  • 3. Data: 2009-12-30 23:02:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > to sukces że udało ci sie podpiąć bezpośrednio do elektrowni. Pewnie masz
    > tam z kilkaset MW mocy zapotrzebowanej to i sie pewnie linie 400kV
    > opłacało do ciebie popchnąć.

    Pewnie bedzie ogrzewal pradem w drugiej taryfie. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-12-31 17:19:48
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Dec 30, 12:08 pm, "pluton" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    gratuluje,
    mnie gdy wezwano na podpisanie umowy to powiedzielem milej pani ze
    szybciej dzieci sie robi niz oni prad podlaczaja.
    Czas oczekiwania 10 mc. W koncowej fazie co 7 dni telefon z zadaniem
    przyspieszenia sprawy.

  • 5. Data: 2009-12-31 17:56:00
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

> [...]
    szybciej dzieci sie robi niz oni prad podlaczaja.
    > Czas oczekiwania 10 mc. W koncowej fazie co 7 dni telefon z zadaniem

    Ja w sumie czekalem 3 lata na prad: 2007,2008 i 2009 (termin jaki mi dali
    to byl grudzien 2007, potem zwodzenie).

    I nikt mnie nie wzywal - sam polazlem :)

    No i mam juz prad :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-12-31 18:00:55
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > to sukces że udało ci sie podpiąć bezpośrednio do elektrowni. Pewnie masz
    > tam z kilkaset MW mocy zapotrzebowanej to i sie pewnie linie 400kV
    opłacało
    > do ciebie popchnąć.

    Dla mnie to sa ONI, ciemna, wroga, bagnista masa.
    Nie znam sie na ich nazewnictwie.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2010-01-01 17:39:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to byl grudzien 2007, potem zwodzenie).
    >
    > I nikt mnie nie wzywal - sam polazlem :)

    Ja we wrześniu kupiłem dzialke i zlozyłm wniosek o przyłacze i za kilka
    miesięcy była skrzynka z licznikim w granicy działki.I żadnego bowlanego
    abonamentu nie miałem

  • 8. Data: 2010-01-02 23:58:38
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ja we wrześniu kupiłem dzialke i zlozyłm wniosek o przyłacze i za kilka
    > miesięcy była skrzynka z licznikim w granicy działki.

    Widac fiuty w twojej elektrowni sa mniejsze od fiutow w mojej.

    >I żadnego bowlanego
    > abonamentu nie miałem

    Ja tez nie. A bylo by to 80 pln/miesiac. A tak mam 8 i 47 groszy na kwh.

    --
    pozdrawiam
    Nullification