  • 1. Data: 2009-12-29 14:59:27
    Temat: odzyskanie vat - materiały zakupione przed pozwoleniem na budowę
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    chce odzyskać różnicę w vat na teriały budowlane, cześć z nich kupiłem
    przed uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, np. gwoździe, stal
    zbrojeniową, blacha na dach itp. Czy Urząd Skarbowy może nie uznać
    tych materiałów i nie zwrócić różnicy w vat? Czy ewentualnie mogą
    żądać ode mnie jakiś wyjaśnień, czy może będę miał jakąś kontolę z
    tego powodu. Czy ktoś miał taki przypadek jak ja? Bardzo prosze o
    wypowiedzi.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-12-29 15:04:53
    Od: "jend" <j...@w...pl>

    Z ciekawości zapytam. Na jakiej podstawie ma być ten zwrot VAT?

  • 3. Data: 2009-12-29 15:06:12
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    On 29 Gru, 16:04, "jend" <j...@w...pl> wrote:
    > Z ciekawo ci zapytam. Na jakiej podstawie ma by ten zwrot VAT?

    Teraz już mam pozwolenie na budowę i dom w stanie surowym zamkniętym.

  • 4. Data: 2009-12-29 15:15:09
    Od: "jend" <j...@w...pl>

    Użytkownik "jend" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z ciekawości zapytam. Na jakiej podstawie ma być ten zwrot VAT?

    No to masz Pan:
    http://nieruchomosci.wieszjak.pl/podatki/97133,Zwrot
    -VAT-za-materialy-kupione-przed-wydaniem-pozwolenia-
    na-budowe.html

  • 5. Data: 2009-12-30 12:49:11
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 29 Gru, 15:59, Andrzej <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zbrojeniową, blacha na dach itp. Czy Urząd Skarbowy może nie uznać
    > tych materiałów i nie zwrócić różnicy w vat?

    możesz odliczac... ale nie gwoździe...

    pozdrawiam
    s_13