  • 1. Data: 2009-12-28 12:42:14
    Temat: Drzwi do piwnicy/garażu
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Szukam drzwi do zamontowania pomiędzy nieogrzewanym garażem, który mam w
    piwnicy, a resztą piwnicy. Piwnica i garaż nieogrzewane. Zastanawiałem się nad
    tanimi antywłamaniowymi z marketów budowlanych ale opinie są negatywne.
    Możecie polecić model/producenta mając na względzie:
    - dobry stosunek jakość/cena
    - dobrze żeby były antywłamaniowe
    - ocieplenie będzie dodatkowym plusem
    - estetyka (tu można szukać oszczędności bo to przecież piwnica) - czyli
    proste białe.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-12-28 14:45:24
    Temat: Re: Drzwi do piwnicy/garażu
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    m...@g...pl said the following on 28.12.2009 13:42:
> [...]
    > - ocieplenie będzie dodatkowym plusem
    > - estetyka (tu można szukać oszczędności bo to przecież piwnica) - czyli

    Drzwi p-poż. z castoramy.
    S.