  • 1. Data: 2009-12-28 10:54:37
    Temat: Elektrozawór potrzebny
    Od: " " <j...@g...pl>

    Dobry,

    Może ktoś z grupowiczów używa, naktnął sie etc na elektrozawór o
    nastepuujących parametrach

    -3/4 badź 1/2 cala
    -zwykły, jednodrogowy zawór odcinający
    -sterowanie elektryczne ALE UWAGA nie elektromagnesem bo w każdej z pozycji
    praca po kilkanaście godzin (czyli chyba jakiś silnik elektryczny)
    -zasilanie 220 V
    -rozsądna cena (no jakby do 200 PLN się zmieścic mogło) bo to do użytku domowego

    Potrzebuje odcinać jedną z nitek CO ze sterowaniem zwykłym czasowym
    sterownikiem podłączanym do gniazdka.

    Z góry dzieki za rady, linki itp.

    Pzdr,
    g-jaro

  • 2. Data: 2009-12-28 11:17:30
    Temat: Re: Elektrozawór potrzebny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > użytku domowego
    >
    > Potrzebuje odcinać jedną z nitek CO ze sterowaniem zwykłym czasowym

    w tej cenie będzie bardzo trudno, nawet trójdrogówkę kupić.

  • 3. Data: 2009-12-28 12:28:50
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    znalazłem - może komuś sie jeszcze przyda:

    http://tinyurl.com/yclsufv

    Pzdr,
    g-jaro

  • 4. Data: 2009-12-28 12:45:25
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Może ktoś z grupowiczów używa, naktnął sie etc na elektrozawór o
    > nastepuujących parametrach

    może to nie elektrozawór, ale...
    http://www.allegro.pl/item847507731_silownik_termicz
    ny_herz_230v_m30x1_5_m28x1_5_fv.html
    pracuje bezgłośnie i żre tylko 2W

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2009-12-28 13:18:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > znalazłem - może komuś sie jeszcze przyda:
    >

    > http://tinyurl.com/yclsufv

    ooooo cenne..

    widzisz ile sie naszukałem taniego zaworu odcinająćego z elektrosterowaniem
    :)

  • 6. Data: 2009-12-28 13:21:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > znalazłem - może komuś sie jeszcze przyda:
    >

    > http://tinyurl.com/yclsufv

    a tak BTW próbowałeś kupić ten zawór?

    bo mi to wygląda na stronę widmo. :/

  • 7. Data: 2009-12-30 20:58:17
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    >
    > Potrzebuje odcinać jedną z nitek CO ze sterowaniem zwykłym czasowym

    Kumpel odciął kilka nitek z centralnej kotłowni do poszczególnych lokatorów zwykłymi
    zaworami
    kulowymi, do których podokładał silniki od wycieraczek samochodowych.Koszt
    symboliczny+ trochę
    własnej pracy.

  • 8. Data: 2009-12-30 22:09:43
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    zwykłymi zaworami
    > kulowymi, do których podokładał silniki od wycieraczek samochodowych.Koszt

    1) Silnik kosztuje kilkaset zł. Chyba że bierze je ze złomu
    2) Zawór kulowy nie nadaje się do ciągłej pracy - rozcieknie się.

  • 9. Data: 2010-01-03 22:12:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Gru 2009, 14:21, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a tak BTW  próbowałeś kupić ten zawór?
    >
    > bo mi to wygląda na stronę widmo.  :/

    Insbud przerabia teraz swoja strone - pisza gdziestam ze zamowienia
    trzeba skladac mailowo / telefonicznie :)
    Widmo toto na pewno nie jest - znany, sprawdzony producent i
    sprzedawca.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.