  • 1. Data: 2009-12-26 20:50:21
    Temat: Zwrot VAT - co zrobić przy zwrocie cześci materiałów
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Witajcie!

    Usidałem do faktur bo w poniedziałek chce zanieć papiery do US.

    Zastanawiam się czy jest sens walczyć o zworot za jeden z wydatków.
    Czy dysperbit w ogóle sie daje odliczyć. A co mam zrobić jak oddałem dwa
    wiaderka i mam fakturę korygującą. Coś gdzieś kreślić, zaznaczać ?
    Czy już sobie to odpuścić ?

    --

    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 2. Data: 2009-12-27 07:55:19
    Od: mariuh <m...@g...com>

    On 26 Gru, 21:50, "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    wrote:
    > Witajcie!
    >
    > Usida em do faktur bo w poniedzia ek chce zanie papiery do US.
    >
    > Zastanawiam si czy jest sens walczy o zworot za jeden z wydatk w.
    > Czy dysperbit w og le sie daje odliczy . A co mam zrobi jak odda em dwa
    > wiaderka i mam faktur koryguj c . Co gdzie kre li , zaznacza ?
    > Czy ju sobie to odpu ci ?
    >
    > --
    >
    > Z powa aniem
    > Bartosz Augustyniak
    > kom +48 603 963 732

    Witaj
    korekt sie nie wpisuje tylko dolacza kopie
    do kopi faktury pierwotnej a jej wartość wpisuje się po korekcie
    co do dysperbitu nie wiem
    pozdr
    mh