  • 1. Data: 2009-12-28 15:45:44
    Temat: dekorator wnętrz
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    Witam,
    Warto angażować takiego fachowca do przebudowy dwóch pięter domku
    jednorodzinnego pod wynajem na wczasy?
    Przebudowa polega na wykonaniu łazienek w każdym pokoju. Na kazdym piętrze
    powstaną trzy pokoje, każdy z łazienką.
    Ile bierze taki fachowiec? Budynek to konstrukcja z lat 80 wykańczana na
    początku lat 90
    Te prace mam zamiar wykonać do sezonu letniego, po sezonie chce
    zagospodarować na wynajem poddasze.

    Pozdro
    Art

  • 2. Data: 2009-12-29 08:51:32
    Temat: Re: dekorator wnętrz
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Art" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Warto angażować takiego fachowca do przebudowy dwóch pięter domku
    > jednorodzinnego pod wynajem na wczasy?

    A architekt, który robi ci projekt przebudowy, nie ma swoich koncepcji ?

  • 3. Data: 2009-12-29 12:53:34
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > A architekt, który robi ci projekt przebudowy, nie ma swoich koncepcji ?

    Zatrudnianie architekta do postawienia kilku ścianek działowych? Nie
    przesadzaj :-)

    Art

  • 4. Data: 2009-12-29 15:15:06
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Zatrudnianie architekta do postawienia kilku ścianek działowych? Nie
    > przesadzaj :-)
    >
    > Art

    Przedpisca dobrze Ci radzi. Przecie architekt nie wezmie za te pare scainek
    tyle co za projekt domu a bedziesz mial precyzyjne wymiary funkcjonalnego
    ukladu no i dokument wymagany byc moze do pozwolenia na przebudowe czy
    modernizacje. W koncu masz prawo i z czego wybrac.
    Ja mialem kilka razy do czynienia z dekoratorem wnetrz, co prawda chodzila w
    portkach ale to byla wyszczekana baba, krora wiecej nagadala, jakies nieudolne
    szkice zostawila a ile sobie policzyla to az "inwestor" sobie usiadl.
    To sa artysci nie znoszacy krytyki, majacy baaardzo wysokie o sobie mniemanie
    a nie bioracy zadnej odpowiedzialnosci za np. sugestie wyburzenia sciany
    nosnej... Na podstawie moich kontaktow z trzema takimi, raczej odradzam.
    Pzdr.
    Tornad

  • 5. Data: 2009-12-29 15:53:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Art wrote:
> [...]
    > na początku lat 90
    > Te prace mam zamiar wykonać do sezonu letniego, po sezonie chce

    rozumiem że chcesz jakiś super wystrój itd...

    bo jeśli normalny projekt przebudowy to zwykły architekt.

    Ogólnie to mam nienajlepsze zdanie o tzw architektach wnętrz, najgorsze że
    oni nie mają zwykle żadnej wiedzy technicznej ani uprawnień więc ich
    "projekty" nie są podstawą do żadnych działań formalny (pozwolenie na
    budowę).

    Pamiętam budowę na któej mieliśmy ochotę z generalnym zamordować babę
    "projektantkę" wnętrz.

  • 6. Data: 2009-12-29 16:25:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > a nie bioracy zadnej odpowiedzialnosci za np. sugestie wyburzenia sciany
    > nosnej... Na podstawie moich kontaktow z trzema takimi, raczej odradzam.

    To trzeba było wybrać taką co realizuje pomysły inwestora a nie własne. Są
    takie.

  • 7. Data: 2009-12-29 16:29:06
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > To trzeba było wybrać taką co realizuje pomysły inwestora a nie własne. Są
    > takie.

    Mam juz taka jedna i to dosc dlugo, ktora realizuje tylko swoje pomysly. I
    jakos musze z nia wytrzymac:)
    T.

  • 8. Data: 2009-12-29 16:47:17
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Dec 28, 4:45 pm, "Art" <x...@x...xx> wrote:
    > Witam,
    > Warto anga owa takiego fachowca do przebudowy dw ch pi ter domku
    > jednorodzinnego pod wynajem na wczasy?
    > Przebudowa polega na wykonaniu azienek w ka dym pokoju. Na kazdym pi trze
    > powstan trzy pokoje, ka dy z azienk .
    > Ile bierze taki fachowiec? Budynek to konstrukcja z lat 80 wyka czana na
    > pocz tku lat 90
    > Te prace mam zamiar wykona do sezonu letniego, po sezonie chce
> [...]

    dekorator robi projekt 100 PLN od m2 /dzwonilem jakis czas temu/
    Przebudowe robia robole, pod nadzorem projektanta lub twoja. - jesli
    projektanta dodatkowa kasa
    Pierdoly moze kupic projektant lub ty - jesli projektant dodatkowa
    kasa

    Projektant nic nie pomoze jesli zleceniodawca ma mgliste pojecie o
    stylu w jakim chce miec dany wystruj. Jesli to pojecie ma to nie
    potrzebuje projektanta.
    Tak czy siak projektant sam z siebie nadaje sie jako zawod
    hobbystyczny.

  • 9. Data: 2009-12-29 17:03:25
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

    > Mam juz taka jedna i to dosc dlugo, ktora realizuje tylko swoje pomysly. I
    > jakos musze z nia wytrzymac:)

    Z żoną zawsze można wziąć rozwód :-)
    Ale poważnie to ja też miałem do czynienia z takimi architektami wnętrz, że
    jak zobaczyłem projekty to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Na
    szczęście mnie to nie dotyczyło, ale jak ja korzystałem z usług takiej osoby
    to najpierw spokojnie porozmawiałem i jak zobaczyłem, że jest OK to dopiero
    umowa i dalsze realizacje. I nie żałuję.

  • 10. Data: 2009-12-29 17:09:42
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Zatrudnianie architekta do postawienia kilku ścianek działowych? Nie
    > przesadzaj :-)

    Ścianka działowa to przebudowa, potrzebne jest PnB czyli i architekt. Dopóki robisz
    to u siebie, problemu zazwyczaj nie ma, ale przeczytaj np. to:
    29,Kupil_mieszkanie__ale_sedesu_juz_nie.html