    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dekorator wnętrz
    Date: Tue, 29 Dec 2009 16:53:07 +0100

    Art wrote:
    > Witam,
    > Warto angażować takiego fachowca do przebudowy dwóch pięter domku
    > jednorodzinnego pod wynajem na wczasy?
    > Przebudowa polega na wykonaniu łazienek w każdym pokoju. Na kazdym
    > piętrze powstaną trzy pokoje, każdy z łazienką.
    > Ile bierze taki fachowiec? Budynek to konstrukcja z lat 80 wykańczana
    > na początku lat 90
    > Te prace mam zamiar wykonać do sezonu letniego, po sezonie chce
    > zagospodarować na wynajem poddasze.

    rozumiem że chcesz jakiś super wystrój itd...

    bo jeśli normalny projekt przebudowy to zwykły architekt.

    Ogólnie to mam nienajlepsze zdanie o tzw architektach wnętrz, najgorsze że
    oni nie mają zwykle żadnej wiedzy technicznej ani uprawnień więc ich
    "projekty" nie są podstawą do żadnych działań formalny (pozwolenie na
    budowę).

    Pamiętam budowę na któej mieliśmy ochotę z generalnym zamordować babę
    "projektantkę" wnętrz.