  • Data: 2009-12-29 16:47:17
    Temat: Re: dekorator wnętrz
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 28, 4:45 pm, "Art" <x...@x...xx> wrote:
    > Witam,
    > Warto anga owa takiego fachowca do przebudowy dw ch pi ter domku
    > jednorodzinnego pod wynajem na wczasy?
    > Przebudowa polega na wykonaniu azienek w ka dym pokoju. Na kazdym pi trze
    > powstan trzy pokoje, ka dy z azienk .
    > Ile bierze taki fachowiec? Budynek to konstrukcja z lat 80 wyka czana na
    > pocz tku lat 90
    > Te prace mam zamiar wykona do sezonu letniego, po sezonie chce
    > zagospodarowa na wynajem poddasze.
    >
    > Pozdro
    > Art

> [...]

    dekorator robi projekt 100 PLN od m2 /dzwonilem jakis czas temu/
    Przebudowe robia robole, pod nadzorem projektanta lub twoja. - jesli
    projektanta dodatkowa kasa
    Pierdoly moze kupic projektant lub ty - jesli projektant dodatkowa
    kasa

    Projektant nic nie pomoze jesli zleceniodawca ma mgliste pojecie o
    stylu w jakim chce miec dany wystruj. Jesli to pojecie ma to nie
    potrzebuje projektanta.
    Tak czy siak projektant sam z siebie nadaje sie jako zawod
    hobbystyczny.